וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון נוסה כמגן שמאלי, לביא וביטון תורגלו לסירוגין

9.11.2016 / 20:00

אלישע לוי תרגל את ההרכב לקראת אלבניה עם בלם גנט בצד השמאלי של ההגנה, התלבטות בין קשרה של מכבי חיפה ושחקנה של סלטיק. בתרגול השני עטר החליף את חמד, בוזגלו את בן חיים ואיינבינדר את נאתכו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בצל איומי הטרור, נבחרת ישראל תפגוש במוצאי שבת (21:45, ערוץ 1) את נבחרת אלבניה, למשחקה הרביעי במסגרת מוקדמות המונדיאל ברוסיה. הנבחרת של אלישע לוי הפסידה במשחקה הראשון בקמפיין, אך ניצחה בשני המשחקים שלאחר מכן, ותקווה לחזור מאלבניה עם ניצחון חוץ שייתן לה דחיפה משמעותית בבית המוקדם. המשחק, כזכור, הועתק לאצטדיון חלופי בשל החשש מפיגוע.

מאמן הנבחרת, אלישע לוי, תרגל את ההרכב לראשונה, ממנו עולה כי רמי גרשון צפוי לפתוח כמגן שמאלי. במרכז הקישור תורגל ביברס נאתכו שלא זומן למשחק הקודם, יחד עם אלמוג כהן ונטע לביא, כשבהתקפה תורגלו טל בן חיים, ערן זהבי ותומר חמד. בהמשך, לקח המאמן לקח את הגופיה מחמד, והעביר אותה לאלירן עטר, ואילו מאור בוזגלו החליף את בן חיים. גם בקישור ערך המאמן שינויים, כאשר ניר ביטון החליף את נטע לביא, ואילו דן איינבינדר החליף את ביברס נאתכו. השוער אופיר מרציאנו, התאמן בצד ולא שותף במשחקים עצמם.

עוד בנושא:

אלבניה הודיעה: המשחק מול ישראל לא יידחה. בפיפ"א שוקלים: המשחק ייערך ללא קהל

שחקן נבחרת ישראל רמי גרשון. יוסי ציפקיס
ישחק כמגן? רמי גרשון/יוסי ציפקיס

קשר הנבחרת, דן איינבינדר, התייחס לאירועים האחרונים באלבניה ולחששות לקראת המשחק: "כמובן ששמענו על מה שקורה אבל קיימנו כבר את האימון הראשון ואנחנו עומדים לקיים אימון נוסף בערב, כל הריכוז הוא לקראת המשחק. השחקנים בנבחרת מורגלים לעניינים כאלה כאשר האבטחה כבדה יותר מהרגיל, זה בסדר ולגיטימי, כל מה שעלינו לעשות הוא להתרכז במשחק. אנחנו שומעים ורואים הכל, מבינים שיש רעש סביב המשחק מתרכזים במה שצריך. חשוב שנעשה את ההכנה הכי טובה למשחק ולא רוצים שיהיו לנו תירוצים. עדיין לא למדנו את אלבניה, נראה וידאו שלהם ונדע מה צריך לעשות מבחינה טקטית".

הקשר הוסיף: "אנחנו רוצים שגם הדרך וגם היכולת יהיו טובה. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אמנם לפעמים נסתפק בתיקו אך אנחנו רוצים לנצח בכל מגרש ובכל מקום. כולם מבינים את החשיבות של המשחק, אך יהיה קשה מול קבוצה ביתית עם קהל ביתי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו. יוסי ציפקיס
התאמן בנפרד. מרציאנו/יוסי ציפקיס
שחקני נבחרת ישראל נטע לביא, אלי דסה, טל בן חיים. יוסי ציפקיס
תורגלו בהרכב הראשון. בן חיים, לביא ודסה/יוסי ציפקיס

"אנחנו לא מפחדים, אנחנו שחקני כדורגל ומתעסקים במשחק מול אלבניה", אמר שיר צדק. "אני בטוח שמי שדואג לביטחון שלנו יעשה מה שצריך. עניין האבטחה לא קשור אלינו, אנחנו צריכים לשחק כדורגל. המשחק מול אלבניה הוא הזדמנות חדשה עבור נבחרת ישראל".

הבלם הוסיף: "זו לא פעם ראשונה שאשתף פעולה עם שחקני מכבי תל אביב. יש יריבות בליגה, אבל כאן אנחנו נמצאים כדי לעזור אחד לשני. קונה תיקו? אי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק".

אלירן עטר וטאלב טואטחה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully