וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה הודיעה: המשחק מול ישראל לא יידחה. בפיפ"א שוקלים: המשחק ייערך ללא קהל

9.11.2016 / 11:44

ההתאחדות האלבנית ביטלה את ההשערה שהמשחק יידחה עקב איומי טרור, בפיפ"א בוחנים אפשרות אחרת. בנבחרת מתקשים להתעלם מאזהרת המסע: "זה יכול להשפיע על השחקנים, יש חשש, המשפחות דואגות". מרציאנו נחבל וייבדק

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

המשחק של נבחרת ישראל בשבת (21:45, ערוץ 1) מול אלבניה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 לא יידחה - כך הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות האלבנית. עם זאת, בפיפ"א שוקלים לקיים את המשחק ללא קהל, כך שהנבחרת עלולה לשחק מול יציעים ריקים. ייתכן והדבר יעלה במסגרת פגישה שצפויה להתקיים בין נציג ההתאחדות רונן הרשקו לבין נציג ההתאחדות האלבנית.

כזכור, התקשורת האלבנית פרסמה אתמול בבוקר כי איום ביטחוני גרם לדרמה לא קטנה ולהזזת המשחק ממיקומו המקורי בשקודר לאצטדיון אלבסן הסמוך לבירה טירנה. הכל החל כאשר הרשויות באלבניה עצרו ארבעה אנשים בחשד כי התכוונו לבצע פיגוע טרור במהלך המשחק, דבר שגרם לראשי ההתאחדות המקומית לפנות לפיפ"א בבקשה להעתיק את המשחק למיקום חדש. מאוחר יותר, הוציא המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע לאלבניה.

עוד בנושא

המטה ללוחמה בטרור הוציא אזהרת מסע לאלבניה: "קיים איום משמעותי למימוש פיגועים"
חמדי סליחי האלבני מנתח: "גם באלבניה היו תמיד שחקנים מוכשרים שאף פעם לא הצליחו כנבחרת"
די, מיצינו: אלישע לוי עונה לביקורת של אבי לוזון

משטרה, אלבניה. AP
המשטרה המקומית בהיכון. אלבניה/AP

"יהיה מאוד מעניין לראות איך השחקנים יגיבו למצב. האימון אתמול הסתיים לפני הפרסומים באלבניה, כך שרבים מאיתנו התייחסו למשחק הזה כמו עוד משחק רגיש", אמרו בנבחרת. "אני יכול לומר שהמשפחות דואגות כמובן. זה כבר לא היה משחק רגיל". הנבחרת אמורה להמריא לטירנה ביום חמישי בצהריים. אתמול עברו השחקנים תדריך בטחוני לקראת הטיסה, בה הם קיבלו הוראה לא לעזוב את המלון. מאוחר יותר העריכו בהתאחדות כי לפני הנסיעה יתקיים תדריך בטחוני נוסף לקראת המשחק.

"המשחק הזה מזכיר מאוד את המשחק בבוסניה בקמפיין הקודם. שוטרים בכל מקום, צלפים על הגגות. יש חשש מסוים להגיע למשחק כזה, ברור שזה יכול להשפיע עלינו השחקנים. אבל אנחנו סומכים על אנשי האבטחה שמגיעים איתנו. בכל מקום שבו אנחנו נמצאים אנחנו מרגישים יותר בטוחים איתם". כך אמרו שחקנים בנבחרת ישראל הלילה, זאת בעקבות האירועים האחרונים שהובילו להעתקת המשחק באלבניה למגרש אחר. בנבחרת לא מתכוונים להתעלם מהמצב. גם אלישע לוי ישוחח על כך עם השחקנים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
לפני הנסיעה יתקיים תדריך בטחוני נוסף לקראת המשחק. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

השוער אופיר מרציאנו נטש את האימון בעקבות חבלה בברך ובאימון הערב תתבצע הערכת מצב נוספת לגבי כשירותו.

מבחינת ההרכב, נראה כי גורש, דסה, צדק וטיבי יפתחו בהגנה, כשגם בן הרוש מועמד לפתוח. ההתלבטות של אלישע לוי היא האם לפתוח עם שלושה קשרים במרכז השדה או עם שני קשרים ומאור בוזגלו בצד ימין. אלמוג כהן נבדק אתמול לאחר שסובב את הקרסול ואמור להיות כשיר למשחק ולפתוח בהרכב.

אוהדי נבחרת אלבניה מחוץ לאצטדיון אלבסן. AP
רק רוצים לשחק. אוהדים באלבניה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully