וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ניר ביטון לא תורגל ומחה, לוי שחרר אותו מהנבחרת

10.11.2016 / 14:55

בנבחרת סיפרו כי קשר סלטיק "עשה פרצופים" אחרי שהבין שלוי מעדיף את לביא והגיב בביטול כשהמאמן רצה לתרגלו. גורם: "שיכבד את החברים שלו". השחקן לא יצא לאלבניה: "לא רוצה להגיב". יעקב בוזגלו המריא לאלבניה למרות בקשתו של מאור בוזגלו

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

עבירת משמעת ראשונה בעידן אלישע לוי: רגע לפני הטיסה לאלבניה, מאמן הנבחרת שחרר היום (חמישי) מהסגל את קשר סלטיק ניר ביטון, לאחר שהאחרון ביצע עבירת משמעת במהלך אימון הבוקר, כשסירב להוראת המאמנים להצטרף לתרגול. על פי עדות של אחד מאנשי הנבחרת, אלישע לוי העיף את השחקן מהאימון לאחר שלא תרגלו בהרכב הראשון, כפי שהיה אתמול, אז תרגל את נטע לביא, ביברס נאתכו ואלמוג כהן.

"במהלך התרגול הטקטי נטע לביא תורגל בהרכב הראשון", סיפר גורם בנבחרת. "אלישע לוי הודיע לביטון כעבור כמה דקות - כנס, השחקן הגיב בביטול ועשה פרצוף. אלישע שלח אותו מהר החוצה והודיע למנהל הנבחרת ישראל שצוצ'ינסקי כי השחקן לא ימריא עם הנבחרת לאלבניה".

"ביטון לא אהב את ההחלטה של אלישע", סיפר שחקן. גורם בנבחרת מסר: "יש כאן שחקנים שחושבים שמותר להם לעשות מה שהם רוצים. בכל פעם שלא מתרגלים אותו, הוא מרים גבה. שיכבד את החברים שלו לנבחרת". על פי גורמים בנבחרת ביטון רצה להתנצל אחרי המעשה, אך הובהר לו כי ההחלטה סופית. "הכל בסדר. אני לא מעוניין להגיב", אמר קשר סלטיק.

גם השוער אופיר מרציאנו, שנפגע בברכו באימון שלשום, שוחרר מהסגל. דני עמוס ממכבי פתח תקוה צורף במקומו.

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לא אהב את התגובה של ביטון. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

סוכנו של ביטון, דודו דהאן, פרסם תגובה באמצעות דף הפייסבוק של חברת scoutpush:

"ההודעה שהוציאה ההתאחדות לתקשורת היום בצהריים לא מדויקת ועושה עוול גדול לניר. ניר אמר לצוות המקצועי בתמימות אמיתית שהוא עדיין לא חם, המאמן הסיק מכך מה שהסיק. כל מאמן שאימן את ניר בעשור האחרון, בארץ, בחו"ל ובכל נבחרות ישראל, יספר על אפס בעיות משמעת ואפס אי ציות להוראות, גם במישור המקצועי וגם במישור האישי. ניר היה תמיד וישאר לעד , מופת כספורטאי וכאדם.

"ובכל זאת אני משריש ומחנך את שחקני כשהמאמן צודק גם שהוא לא צודק. וזה כמובן, תופס גם לעכשיו.
ניר מכבד את ההחלטה ומאחל לנבחרת ישראל הצלחה באלבניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי עם איתן טיבי עם עומרי בן הרוש שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
שחקני נבחרת ישראל בשדה התעופה/יוסי ציפקיס

הנבחרת כבר המריאה לאלבניה, כשבנבחרת כמובן מוטרדים מהדיווחים על ההתראות לפיגוע במדינה. למרות הדברים שהשמיעו אתמול שיר צדק ודן איינבינדר באימון, שחקני הנבחרת דיווחו אתמול על חששות לקראת הנסיעה. בניגוד לתחושות, קברניטי הנבחרת החליטו כנראה להתעלם, לפחות בינתיים, מהמצב.

לוי או אנשים אחרים בנבחרת לא שוחחו עם השחקנים על המצב, ונראה כי מלבד הודעת הטקסט ששיגר הדובר שלומי ברזל לשחקנים, בה הודיע כי בשל שיקולים ביטחוניים הוחלט להעביר את המשחק לאיצטדיון אחר, בנבחרת החליטו בינתיים שלא לייחס חשיבות: "ברור שיש חששות לקראת הנסיעה, במוקדם או במאוחר נצטרך להתמודד איתן", חזרו והדגישו גם אתמול.

יעקב בוזגלו החליט להתעלם מאזהרת המסע לאלבניה וללוות את הנבחרת בנסיעה למשחק. בוזגלו אף סירב לבקשתו של בנו מאור להישאר בארץ, והוא ימריא לאלבניה דרך איסטנבול.

רותם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אמר היום: "אמנם מדובר באירוע חריג מבחינתו, אך יחד עם זאת אנחנו מתכוננים עם כל המערך הארגוני והתפעולי. אנחנו בטוחים שמי שצריך לעשות העבודה הבטחונית יעשה אותה על הצד הטוב ביותר סביב המשחק. מבחינתו, ניתן לנבחרת את כל התנאים כדי שיגיעו למשחק מרוכזים כמה שאפשר ויוכלו להתעסק רק בכדורגל. יש לציין שבימים האחרונים הנושא הביטחוני נוהל ברמות הכי גבוהות, גם ממשלת אלבניה דאגה לתת את הערבויות לפיפ"א כדי שהמשחק יתקיים כמתוכנן".

לראשונה יוצא גם כלב מאומן מישראל מיחידת עוקץ שמטרתו להריח ולאתר חומרי נפץ. הכלב יחבור אל כלבים אלבניים מאומנים.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"הנושא הבטחוני נוהל ברמות הכי גבוהות". שחקני נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

קשר הנבחרת שצפוי לפתוח, אלמוג כהן, נשאל על הניפוי של ניר ביטון מהסגל ואמר: "זו החלטה של המאמן. אנחנו השחקנים באים לעשות תוצאה טובה באלבניה וזה הדבר הכי חשוב. כל השחקנים רוצים לעשות שמח לעם ישראל ואני מאוד מקווה שנראה טוב ונעשה תוצאה טובה. האם תיקו יספק אותנו? הכל תלוי בסיטואציה. אנחנו לא רוצים להפסיד, אבל צריך להודות שאלבניה טובה יותר. אנחנו מגיעים כאנדרדוג ונבוא כדי לעשות את המקסימום. אני מאמין בנבחרת ובטוח שנעשה תוצאה טובה".

לגבי המצב הבטחוני: "באופן אישי אין לי חששות, אני הרי גר בגרמניה. בכל מקרה, אני לא חושב שהשחקנים בנבחרת מתייחסים לזה, כולנו בטוחים שמי שצריך יעשה את העבודה כמו שצריך והכל יהיה בסדר. אם אפתח בהרכב? זה תמיד כיף לשחק. כשלא הייתי פה כנראה שזה לא היה הזמן שלי, אך עכשיו זה כן ואנסה לעשות את הכי טוב כדי שהנבחרת תצליח. בדרך כלל, בחוץ אנחנו יותר מהוססים, אך אני מקווה שהפעם נעמוד כמו שצריך ויש לי הרגשה טובה לגבי המשחק".

מאור בוזגלו שחקן נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
אביו סירב להישאר בארץ. מאור בוזגלו/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully