וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "ההגנה היא העניין החשוב ביותר בקבוצה שלנו"

הרכז של ניו יורק ניקס דיבר לאחר ההפסד ליוטה, שהוריד את המאזן של קבוצתו ל-4:2: "התקפית נסתדר, אך חשוב שנשדר על אותו גל מבחינה הגנתית". כרמלו: "נמאס לי לשמוע על התקפת המשולש"

דרק רוז ניו יורק ניקס. AP
"חשוב שנתקשר אחד עם השני". רוז/AP

ניו יורק ניקס ערכה לא מעט שינויים במהלך הקיץ, שכללו את מינוי המאמן החדש, ג'ף הורנסק, וצירוף מספר שחקנים משמעותיים לסגל. למרות זאת, הקבוצה מהתפוח הגדול לא פתחה את העונה בצורה אופטימלית, וההפסד הביתי האחרון ליוטה ג'אז (114:109) עירער את הורנסק ושחקניו לאחר שהקבוצה ירדה למאזן 4:2.

אחד השחקנים החדשים שהגיעו הקיץ לקבוצה, דרק רוז, דיבר על הבעיות ואמר: "ההגנה היא העניין החשוב ביותר בקבוצה שלנו. מבחינה התקפית נסתדר, נמצא את הדרך לשחק את המשחק שלנו כמו שצריך. אך מבחינה הגנתית - כולם צריכים לתקשר ולשדר על אותו גל, זה מה שחשוב".

עוד בנושא:

הלייקרס ה"צעירים" מתנהגים כמו גדולים, מארק קיובן "מתנהג כמו אידיוט"
שחקני ה-NBA בורחים מהמלון הרדוף באוקלהומה סיטי: "יש בו רוחות רפאים"

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס. AP
צריכים לשחק עליו יותר? פורזינגיס/AP

גם כרמלו אנתוני דיבר לאחר ההפסד ונשמע מאוכזב: "פשוט נתנו את המשחק הזה". בנוסף, אנתוני התייחס להתקפת המשולש, הסגנון האהוב על הנשיא של ניו יורק, פיל ג'קסון: "אנחנו פשוט משחקים כדורסל ועושים התאמות מבחינה התקפית בכל מקרה. בשלב הזה כבר נמאס לי לשמוע על התקפת המשולש. אנחנו משחקים את המשחק שלנו ומנסים להבין מה יהיה הסגנון הכי נוח עבור כולם כדי להצליח כקבוצה. הדברים הולכים טוב מבחינה התקפית, אך אנחנו צריכים להשתפר בהגנה".

מאמן הקבוצה, ג'ף הורנסק, נשאל האם הקבוצה צריכה לשחק יותר על קריסטפס פורזינגיס: "הוא רק בן 21 וזו השנה השנייה שלו בלבד בליגה. יש לנו שחקנים בקבוצה כמו כרמלו ודרק שהוכיחו את עצמם בליגה במשך שנים. אנחנו רוצים שכולם יהיו מעורבים במשחק, במשחק הקודם היה לנו איזון טוב מבחינת קליעה ואנחנו צריכים לקבל תפוקה מכולם. כמו שאמרתי בעבר, לפורזינגיס יהיו ערבים בהם הוא ישחק יותר וערבים בהם הוא ישחק פחות, ככה המשחק הזה מתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully