וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ה"צעירים" מתנהגים כמו גדולים, מארק קיובן "מתנהג כמו אידיוט"

לוס אנג'לס לייקרס אופטימית אחרי ניצחון שלישי רצוף ומאזן חיובי, לוק וולטון משבח את שחקניו: "הם הרבה יותר בוגרים ממה שאנשים חושבים". הבעלים של דאלאס במהלך חריף חדש: שלל את האקרדיטציה משני עיתונאי ESPN

ג'וליוס רנדל, לוס אנג'לס לייקרס. AP
אל תגידו שואוטיים. רנדל והלייקרס/AP

בפעם השנייה בלבד בשלוש השנים האחרונות, לוס אנג'לס לייקרס במאזן חיובי (3:4). הלייקרס רשמו הלילה (שני) ניצחון שלישי רצוף, 108:119 על פיניקס, ויומיים אחרי שהרשימו בניצחון על הווריירס, השחקנים הצעירים של לוק וולטון ממשיכים להלהיב את העיר, עם כדורסל שמח ואופטימי. ניק יאנג קלע 22 נקודות, ג'ורדן קלארקסון קלע 18, אבל בקבוצה בעיקר אהבו לראות את הפעולות המכריעות של ג'וליוס רנדל (18 נקודות), שסיפק אסיסט נהדר לקלרקסון לשלשה מכרעת. "זה היה מהלך מנצח", אמר וולטון, "חוסר אנוכיות, זה כל מה שאנחנו רוצים. שינצל את הראש שלו, שיהיה תחרותי, שיילחם עבור הקבוצה".

עוד בנושא:

הריסון בארנס הוליך את דאלאס לניצחון ראשון העונה
ניצחון שלישי רצוף: הלייקרס גברו על פיניקס

לוק וולטון מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
מאמן צעיר, קבוצה צעירה. וולטון/AP

הלייקרס חששו מנפילת מתח אחרי הניצחון על גולדן סטייט, אבל דאנג'לו ראסל טוען ש"לא היינו מסופקים, על זה דיברנו אתמול, על זה דיברנו היום, אין נפילות". וולטון גאה ברנדל (בן ה-21) ובקלרקסון (24) וטוען ש"הם הרבה יותר בוגרים ממה שאנשים חושבים. היה לנו פער גדול כבר אחרי הרבע הראשון, ובגלל ההגנה. זה מראה שהחבר'ה האלה רוצים לנצח, שהם מחויבים.

"אין לי ציפיות", המשיך וולטון, שקבוצתו עדיין ללא הפסד ביתי, "באתי למשרה הזאת עם ראש פתוח. אבל הם הוכיחו את עצמם, הם לא נתנו לי שום סיבה לחשוב שהם צעירים מדי, הם באים לעבודה כל יום, עוד הרבה לפני מחנה האימון. הפעולות שלהם מדברות בעד עצמן. הם אנשים בוגרים, והם מנסים להיות במיטבם כל הזמן". האכזבה היחידה היא לארי נאנס, שספג זעזוע מוח במהלך הרבע הראשון וייעדר לפחות מהמשחק הבא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ורדן קלארקסון, לוס אנג'לס לייקרס. AP
הגנה, פרגון, שמחה. קלארקסון והלייקרס/AP

מנגד, מי שפתחה בצורה מאכזבת את העונה היא בוסטון (3:3), שהפסידה 123:107 לדנבר. הסלטיקס דיברו הרבה לפני העונה על חשיבות ההגנה, אבל עכשיו רק קבוצה אחת בליגה נמצאת מאחוריה בספיגת נקודות (ניו יורק), כשהסלטיקס מאפשרים ליריבה לקלוע ממוצע של 110.2 נקודות. הלילה הם אפשרו לנאגטס, לא קבוצת התקפה משומנת למדי, לקלוע 77 נקודות במחצית הראשונה. "אנחנו לא טובים כמו שחשבנו שנהיה", אמר אייזיאה תומאס, "כשאנחנו לא עולים למגרש בתחושת דחיפות, אנחנו לא קבוצה טובה, וזה מה שקרה. כרגע, אנחנו רק דיבורים. זה כל מה שאנחנו עושים. עד שלא נחבר 48 דקות ומשחק שלם ולתת כל מה שאנחנו יכולים, לא נהיה קבוצת הגנה טובה".

מארק קיובן, הילרי קלינטון. AP
העיקר שאת טראמפ הוא מבקר. קיובן/AP

מארק קיובן שוב מכה

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן שלל את האקרדיטציה משני עיתונאי ESPN, מארק סטיין וטים מקמהון. מדובר בשני עיתונאים ותיקים, מנוסים ומוכרים, שסיקרו את הקבוצה. סטיין מכסה את ה-NBA כבר 25 שנה, ב-14 השנים האחרונות ב-ESPN. מקמהון מכסה את ה-NBA ב-ESPN בשבע השנים האחרונות. הם לא קיבלו את אישורי הכניסה לתקשורת בשני משחקי הבית האחרונים של המאבס.

מ-ESPN נמסר בתגובה ש"אנחנו מחויבים להמשיך לכסות את המאבריקס ואת ה-NBA". מהנהלת הליגה נמסר ש"העניין נבדק". ההערכות הן שקיובן שלל את האקרדיטציות כאקט מחאה נגד ESPN, אחרי שהתברר לו שמקמהון הפך מכתב של דאלאס בלבד, במשרה מלאה, לכתב שמכסה את כלל הליגה. יש לציין שלפני שמונה שנים קיובן אסר את הכניסה של כל הבלוגרים לחדר ההלבשה של דאלאס, אחרי בלוג שלילי שכתב מקמהון. טים קולישאו, עוד עיתונאי שעובד ב"דאלאס מורנינג ניוז" וב"Around the Horn" של ESPN, כתב ש"כן, זה נכון, קיובן מתנהג כמו אידיוט, שום דבר חדש, פשוט רמה חדשה. מצחיק שהוא קוטל את טראמפ על התנהגות דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully