וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ה-NBA בורחים מהמלון הרדוף באוקלהומה סיטי: "יש בו רוחות רפאים"

תופעה חדשה ב-NBA: שחקנים נמנעים מלהשתכן במלון 'סקירווין ב-OKC, שהתפרסם כאחד המלונות המפחידים בארה"ב. ג'סטיס ווינסלו התלונן: "הדלת נפתחה ונטרקה מעצמה, לא רציתי להישאר"

מלון סקירווין, אוקלהומה סיטי. AP
אגדה אורבנית מציאות מבעיתה? החזית של מלון סקירווין/AP

מבחוץ זה נראה זוהר, אבל חיי היומיום של שחקני ה-NBA עלולים להיות הרבה פחות נוצצים, בעיקר כשהם מבלים את רוב הזמן בטיסות ולעתים אף משתכנים במלונות לא סימפטיים במיוחד. אחד המלונות הללו הוא מלון 'סקירווין' באוקלהומה סיטי, שכבר הוכתר בעבר כאחד המלונות המפחידים ביותר בארצות הברית וכעת חוזר לכותרות בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של שחקנים בליגה על הימצאות של רוחות רפאים בחדרים.

השמועות על פעילות על טבעית שמתרחשת כביכול בתחומי המלון החלו ב-2010, כששחקני הניקס והבולס התלוננו על "דלתות שנטרקות בלי סיבה" ו"רעשים מוזרים שבוקעים מהחדרים". בגמר 2012 המלון הרדוף עשה כותרות בכל רחבי ארצות הברית, כשמיאמי הגיעה להתארח בו במהלך גמר ה-NBA וגם שחקניה התלוננו על פעילות מוזרה. האגדה מספרת שמייסד המלון ניהל רומן עם אחת החדרניות במלון, וכשרצה להעלים ראיות נעל אותה באחד החדרים בקומה העשירית במלון. בזמן שהייתה נעולה בחדר, החדרנית ילדה לו בן, אך שקעה בדיכאון וקפצה למותה יחד עם הבנה. מאז, כך נטען, מוטלת קללה על המלון כולו.

מלון סקירווין, אוקלהומה סיטי. AP
חדר במלון/AP

מכיוון שמדובר באחד המלונות היחידים שמסוגלים לאכלס כמות גדולה של אורחים, קבוצות רבות בליגה ממשיכות לשכן בו את השחקנים וצוותי המאמנים. אבל התלונות מצד שחקנים נמשכות: בפברואר השנה קיירי אירווינג התלונן כי הותקף במהלך הלילה על ידי חרקים ש"הציפו את החדר" וגרמו לו לבזבז שעות שינה שהובילו בסופו של דבר ליכולת חלשה שלו במשחק מול הת'אנדר למחרת.

העונה המלון הרדוף כבר נאלץ להתמודד עם נטישה המונית של שחקנים מפוחדים שמחליטים לשלם בעצמם על חדר במלון אחר. שחקני הלייקרס היו הראשונים שהתלוננו על כך, וערב המפגש מול הת'אנדר לו וויליאמס ולארי נאנס ג'וניור ברחו כל עוד נפשם בם. "אני מעדיף להתרחק מתופעות זרות, אני פשוט לא רוצה להסתבך", אמר נאנס ג'וניור. באותו לילה ניק יאנג ישן עם סווטשירט וכיסה את המיטה כולה במגבות, כדי "למנוע כניסה של רוחות", בעוד מטה וורלד פיס, חצי במליצות, סיפר ש"רוח רפאים נגעה בי באזורים מוצנעים".

אמש (ראשון) הגיעה תורה של מיאמי להגיע העירה, והפעם היה זה ג'סטיס ווינסלו ש'חטף'. "נכנסתי למקלחת, הדלקתי את המים והדלת התחילה לזוז מעצמה. זה באמת קרה", סיפר, והוסיף כי אכן גילה ברחבי החדר מקקים וזוחלים. "השתדלתי לבלות כמה שפחות זמן בחדר. ירדתי ללובי, ישבתי על הבר, ראיתי טלוויזיה עם כולם, העיקר לא להיות בחדר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'סטיס ווינסלו, ג'וש ריצ'רדסון, מיאמי היט. AP
הדלתות נטרקות מעצמן? ג'סטיס ווינסלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully