וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אלבניה: "ישראל חזקה, מי שלא מבין בכדורגל יגיד שאנחנו פייבוריטים"

ג'אני דה ביאזי דיבר לקראת המשחק מול ישראל (שבת, 21:45, ערוץ 1) והזהיר משאננות: "אם נגיע יותר מדי בטוחים בעצמנו, ניכשל". החלוץ האלבני, בקים בלאי, כבש צמד בניצחון טרק גרוזני על זניט

מאמן נבחרת אלבניה, ג'אני דה ביאזי. GettyImages
"מכבד את היריבה". דה ביאזי/GettyImages

נבחרת ישראל תתארח ביום שבת מול אלבניה (21:45, ערוץ 1) למשחק הרביעי בשלב מוקדמות מונדיאל 2018. הנבחרת של אלישע לוי מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים בקמפיין, אך עד כה היא לא הציגה יכולת משכנעת במיוחד. מן העבר השני, האלבנים נמצאים עם אותו מאזן כמו של ישראל, שש נקודות משלושה משחקים, ומאמן האלבנים וגם שחקניו התראיינו לקראת המשחק.

המאמן, ג'אני דה ביאזי, אמר: "ישראל היא נבחרת טובה עם הרבה איכויות. מי שאינו איש מקצוע ולא מבין בכדורגל, יגיד שננצח בקלות ושאנחנו פייבוריטים. יש להם קבוצה טובה, עם שחקנים מהפועל באר שבע שניצחה את אינטר בליגה האירופית. ננסה לנצח, אך אני בהחלט מכבד את היריבה וזה אלמנט חשוב כדי להתכונן לאתגר הזה. אם אתה מגיע בטוח בעצמך יותר מידי, אתה תיכשל, כמו במקרה של דוד מול גוליית".

עוד בנושא:

מאמן נבחרת אלבניה: "המשחק מול נבחרת ישראל - החשוב ביותר בקמפיין"
ההתלבטות של אלישע לוי: שתי העמדות בהתקפה

שחקן נבחרת אלבניה, בקים בלאי. GettyImages
מגיע בכושר טוב. בקים בלאי/GettyImages

פרדריק וסלי, שפתח בהרכבה של אמפולי במהלך הניצחון 0:4 על פסקארה אמר: "אני מקווה שההופעה שלי שיכנעה את שני המאמנים - גם את זה של נאפולי וגם את דה ביאזי, עזרתי לקבוצה שלי בזמן שהייתי על המגרש. ישראל תגיע כדי להשיג ניצחון חשוב עבורה, כמו שהוא חשוב עבורנו. אם איטליה תמעד בדרך, יש סיכוי להשיג את המקום השני. בכל מקרה לא משנה מי ישחק, הצלחת הקבוצה זה הדבר החשוב ביותר".

לדיאן ממושאי דיבר לאחר הפציעה שעבר: "אני מרגיש טוב ואין לי שום בעיה, הפציעה ממנה סבלתי היתה קלה. ישראל היא יריבה קשה, אך נעשה את הטוב ביותר כדי שננצח. המשחק הוא אתגר גדול וחשוב מאוד שנעבור אותו כמו שצריך".

בראט ג'ימשיטי: "זו יריבה חזקה ויהיה משחק קשה, ניתן את המקסימום. זה נורמלי שגם הם רוצים לנצח, אך זה גם מה שאנחנו רוצים. לא נסתפק בתיקו".

מי שנמצא בכושר טוב הוא בקים בלאי, חלוצה של אלבניה וטרק גרוזני, שכבש צמד בניצחון הגדול של קבוצתו על זניט, 1:2 אמש (ראשון). גם השוער, אטריט ברישה, השלים 90 דקות ונראה טוב בניצחון קבוצתו, אטאלנטה, 0:3 על ססואולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully