וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של אלישע לוי: שתי העמדות בהתקפה

7.11.2016 / 12:33

תומר חמד, שכרגע מקבל עדיפות, או בן שהר יפתחו בחוד של נבחרת ישראל מול אלבניה במוצאי שבת. ההתלבטות: מאור בוזגלו בימין, או קשר נוסף לצד כהן וביטון. גם צדק נמצא בתמונת ההרכב

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. ברני ארדוב
יקבל עדיפות? חמד/ברני ארדוב

נבחרת ישראל תערוך הערב (שני) אימון בבית הנבחרות בשפיים, זאת כהכנה לקראת המשחק מול אלבניה במוצאי שבת. בצל הביקורת של אנשי מכבי פתח תקוה בנוגע לסגל, אלישע לוי זימן את ביברס נאתכו, שלא זומן לצמד המשחקים מול מקדוניה וליכטנשטיין, ואת אלירן עטר, אלמוג כהן וטאלב טואטחה, שלא קיבלו מספיק קרדיט בתקופת אלי גוטמן.

בינתיים נראה כי בין שמונה לתשעה שחקנים בטוחים בהרכב. מלבד דודו גורש (זכה למנוחה מול הפועל אשקלון בתיאום עם ברק בכר), אלי דסה, שיר צדק ואיתן טיבי יפתחו בחוליית ההגנה. עומרי בן הרוש מקבל עדיפות בצד שמאל, לאור העובדה שלוי מתכנן לפתוח במערך שכולל ארבעה שחקני הגנה. ניר ביטון, אלמוג כהן, ערן זהבי וטל בן חיים אמורים לפתוח בהרכב. ההתלבטות העיקרית היא לגבי שתי העמדות הנוספות. תומר חמד אמור לפתוח בהתקפה, אם כי גם בן שהר נמצא בכושר טוב ועשוי לקבל הזדמנות. אם אלישע יחליט לפתוח במערך של שלושה קשרים במרכז השדה, הוא יפתח גם עם נטע לביא, דן אייבינדר או ביברס נאתכו. אם לא, מאור בוזגלו יקבל את הקרדיט בצד ימין.

הנבחרת תקיים אימון סגור לתקשורת ורק מחר תערוך מסיבת עיתונאים ואימון פתוח. ביום חמישי היא תמריא לאלבניה והיא תנחת בישראל ביום ראשון בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully