וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בעולם, הטוב בעולם: אנדי מארי זכה גם בטורניר המאסטרס בפריס

הבריטי הלוהט, שיעלה ביום שני רשמית למקום הראשון בעולם, המחיש את כושרו המצוין כשגבר 3:6, 7:6 (4), 4:6 על ג'ון איזנר, רשם ניצחון 19 ברציפות וזכה בתואר רביעי רצוף

אנדי מארי טניסאי בריטי עם התואר בטורניר ברסי. רויטרס
בלתי מנוצח. מארי/רויטרס

אנדי מארי חגג היום (ראשון) את העפלתו למקום הראשון בעולם עם זכייה בטורניר המאסטרס 1000 בפריס. הסקוטי, שרק מחר יעלה באופן רשמי לפסגה העולמית לראשונה בקריירה, עם פרסום הדירוג העולמי של ה-ATP, ניצח היום 3:6, 7:6 (4), 4:6 את ג'ון איזנר וזכה בתואר השמיני שלו העונה. "תודה לצוות שלי ולמשפחה שלי שתומכים בי, זה היה מסע נהדר עבורי עד לפסגה העולמית, לא יכולתי לעשות את זה בלעדיכם", אמר בסיום.

עוד בנושא

אנדי מארי עלה למקום הראשון בעולם: המספרים מאחורי ההעפלה המרגשת
מארי מאושר: כל התגובות מעולם הטניס וסרטון מרגש שהוכן לכבודו בפנים

איזנר אומנם הפגיז 18 אייסים, וזכה ב-81 אחוז מהנקודות שלו בהגשה הראשונה, אבל לא הצליח לשבור ולו פעם אחת את ההגשה של מארי בן ה-29. הבריטי הצליח להציל את כל 6 אפשרויות השבירה של האמריקאי, ומנגד, ביתרון 4:5 במערכה השלישית והמכריעה, הצליח להשיג את השבירה המכרעת שהעניקה לו את תואר המאסטרס ה-14 בקריירה.

במערכה הראשונה מארי השיג רק 6 נקודות על ההגשה של איזנר, אבל זה הספיק לו כדי לקחת את המערכה תוך 35 דקות. במערכה השנייה האמריקאי הענק הגביר את הלחץ עם עליות לרשת, ובשובר השוויון ניצח 4:7. במערכה השלישית איזנר הציל שתי נקודות שבירה, אבל במשחקון העשירי נכנע.

זה השנה הטובה בקריירה של מארי, שכללה גם זכייה בווימבלדון ובמדליית זהב אולימפית. זה תואר רביעי שלו בחמשת השבועות האחרונים, שממחישים את הכושר הנפלא שלו, פיזית ומקצועית. אחרי הניצחון ה-19 שלו ברציפות, מחר הוא יהפוך רשמית לבריטי הראשון בפסגה העולמית מאז שהחל הדירוג ב-1973. הוא יגיע כראשון בעולם לטורניר גמר הסבב (שייערך בלונדון בין ה-13 ל-20 בנובמבר), כשהוא מקדים את נובאק דג'וקוביץ', שאיבד את הפסגה אחרי 122 שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully