וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן: "במנצ'סטר יונייטד לא מכבדים את שוויינשטייגר"

שחקן ליברפול נחלץ להגנת חברו שהוקפא על ידי מוריניו: "שווייני הוא אגדה, בחור נהדר וג'נטלמן". אולי הנס תקף: "מתייחסים אליו כמו למצורע. זה מצביע על המצב של יונייטד"

שחקני נבחרת גרמניה, בסטיאן שוויינשטייגר, אמרה ג'אן. AP
"לעולם לא אשכח את העזרה שלו" ג'אן עם שוויינשטייגר/AP

ההתעלמות הטוטאלית של ז'וזה מוריניו מבסטיאן שוויינשטייגר והיחס לו זוכה הקשר במנצ'סטר יונייטד, מעסיקים לא מעט את התקשורת הבריטית בשבועות האחרונים. כעת שחקנה של ליברפול, אמרה ג'אן, נחלץ לתמוך בבן ארצו.

שוויינשטייגר בן ה-32 לא נכלל בסגל של השדים האדומים אפילו פעם אחת העונה, לא מורשה להתאמן עם הקבוצה ואפילו הוצא מהתמונה הקבוצתית. במולדתו מאוד לא אוהבים את היחס לו הוא זוכה.

ג'אן ששיחק תקופה קצרה בקבוצה הבוגרת של באיירן מינכן, אמר: "שווייני הוא אגדה. אני לא יודע מה קרה במנצ'סטר יונייטד, אבל אני חושב שלא מכבדים אותו. חבל כי הוא בחור נהדר, ג'נטלמן וכדורגלן שתמיד עבד קשה. כשרק הגעתי לבאיירן מינכן הוא הראשון שבא אלי ואמר לי: 'אם אתה צריך משהו,תגיד לי'. הוא מאוד עזר לי. אני אסיר תודה עד היום, לעולם לא אשכח זאת".

בסוף השבוע גם אולי הנס התייחס לסאגה. "מה שקורה עם שווינשטייגר במנצ'סטר יונייטד זה מדהים", אמר כדורגלן העבר ששימש חבר הנהלה בבאיירן מינכן במשך שנים ארוכות, "לא לתת לשחקן כמוהו להתאמן עם שאר השחקנים, להשאיר אותו מחוץ לתמונה הקובצתית, להתייחס אליו כאל מצורע - אלו לא דברים שמציגים את יונייטד באור יפה. מצד שני זה מצביע על המצב של הקבוצה הזו".

עוד בנושא:

צ'לסי הביסה את סאות'המפטון 0:5, רק תיקו לסיטי
הזאר: "מקום ראשון? לא רע". קונטה: "הופעה נהדרת שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully