וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי בפסגה אחרי 0:5 על אברטון, 1:1 לסיטי מול מידלסברו

הבלוז הלהיבו בדרך למקום הראשון והם עם 0:16 בחמשת המחזורים האחרונים. הזאר (19 ו-56), אלונסו (20), דייגו קוסטה (42) ופדרו (65) חגגו. שוויון של דה רון (91) מנע מפפ ניצחון

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב. רויטרס
איזו אכזבה. שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי השוויון/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה האנגלית נערך היום (שבת) רק במחציתו וכבר בישר על שינוי בפסגה, כאשר מנצ'סטר סיטי ספגה בתוספת הזמן מול מידלסברו ואיבדה את המקום הראשון לטובת צ'לסי שהביסה ללא תנאי 0:5 את אברטון. ארסנל (בדרבי ביתי מול טוטנהאם) וליברפול (בבית מול ווטפורד) תוכלנה לעקוף אותה מחר. סנדרלנד השיגה ניצחון בכורה עם 1:2 בבורנמות', ברנלי ניצחה בתוספת הזמן 2:3 את קריסטל פאלאס ואילו ווסטהאם וסטוק סיטי נפרדו ב-1:1.

אדן הזאר (משמאל), ססאר אספיליקואטה, פדרו שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
כדורגל מלהיב של צ'לסי. אדן הזאר, משמאל, עם ססאר אספיליקואטה ופדרו/רויטרס

צ'לסי - אברטון 0:5

קבלו את הקבוצה המלהיבה באנגליה. מאז המעבר ל-3-4-3, צ'לסי מספקת כדורגל נהדר והערב הגיעה לשיאה עם חמישייה מרשימה לרשת הטופיז כדי לשפר את המאזן ל-0:16 בחמשת המחזורים האחרונים. אדן הזאר, שהשאיר מאחור את העונה הקודמת שהייתה איומה מבחינתו, הבקיע מחזור רביעי ברציפות והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה עם צמד מצוין, כשגם דייגו קוסטה ופדרו כבשו ובישלו, ואפילו מרקוס אלונסו התכבד בשער בכורה. אברטון עוד ניצלה מתבוסה קשה יותר, אך בכל זאת רשמה את ההפסד הגבוה ביותר שלה מאז ה-6:1 הביתי מול ארסנל באוגוסט 2009, בערב בו בקושי עברה את קו מחצית המגרש ואיימה על השער פעם אחת בלבד, וגם היא לא למסגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני צ'לסי חוגגים עם מרקוס אלונסו (שני משמאל). GettyImages
שער בכורה בכחול. מרקוס אלונסו, שני משמאל/GettyImages

דקה 19: גול! איבוד כדור רשלני של אברטון עלה בספיגה. דייגו קוסטה הריץ מתפרצת ומצא בשמאל את הזאר, שמזווית אלכסונית בעט כדור שחמק מתחת לידיו של סטקלנבורח. לראשונה בקריירה, הבלגי הבקיע בארבעה משחקי ליגה ברצף. 0:1 לצ'לסי.

דקה 20: גול! והנה השני, תוך 70 שניות. פדרו העביר מימין למגן הספרדי מרקוס אלונסו, שבעט כדור חד בין רגליו של סטקלנבורח וחגג שער בכורה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 34: צ'לסי סוחפת. הפעם מוזס הגיח מצד ימין ובנגיעה אחת ירה כדור שננעץ בקורה.

דקה 42: גול! החגיגה נמשכת. מאטיץ' הסיט בראשו הגבהת קרן לעבר דייגו קוסטה, שבנגיעה ירה אל הרשת. דויד לואיז היה בעמדת נבדל והסתיר לשוער, אבל השער אושר. 0:3 לצ'לסי.

* צ'לסי לא אפשרה ליריבה לבעוט לשער אפילו פעם אחת במחצית הראשונה, וזה לא קרה בליגה מאז ינואר 2013 נגד רדינג.

דקה 56: גול! שער נפלא של הזאר. הבלגי מסר בצד ימין לפדרו שהחזיר לו עם העקב. הזאר דהר לרחבה, היתל בוויליאמס ובעט מדויק אל הרשת את השני שלו במשחק והשביעי העונה בליגה. 0:4 לצ'לסי.

דקה 63: סטקלנבורח מנע את החמישי, אבל עוד התקפה נפלאה של המארחת. הזאר העביר בעקב ימינה ובסוף ההתקפה דייגו קוסטה בעט בווירטואוזיות ונעצר אצל השוער.

דקה 65: גול! הקונצרט נמשך. דייגו קוסטה השחיל בין רגליו של שחקן אורח ומסר להזאר שנעצר אצל השוער, אבל הריבאונד נפל לפתחו של פדרו, שאחרי שני בישולים התכבד בשער קל. 0:5 מוחץ לצ'לסי.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
סיפק גם כמה תרגילים יפים. דייגו קוסטה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - מידלסברו 1:1

פפ גווארדיולה ושחקניו הגיעו למשחק הזה במומנטום נהדר ולאחר ה-1:3 הגדול על ברצלונה בליגת האלופות, הסיטיזנס איבדו שתי נקודות עם המון נאיביות במשחק שבו היו חייבים לנצח ולמעשה איבדו את הפסגה. האורחים, שפתחו בחוד עם האקס אלברו נגרדו, החזיקו מעמד 43 דקות עד שקווין דה בראונה סיפק עוד מגע קסם ומצא את סרחיו אגוארו עם כדור רוחב מצוין והארגנטינאי דחק פנימה מקרוב. סיטי הורידה הילוך ונענשה בגדול כשמרטן דה רום כבש שוויון דרמטי בתוספת הזמן עם נגיחה חזקה מתוך הרחבה. סיטי מסיימת משחק בית שלישי ברציפות ב-1:1 מאכזב.

מרטן דה רון שחקן מידלסברו (שמאל) מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער שוויון דרמטי. דה רון/רויטרס
מרטן דה רון שחקן מידלסברו. רויטרס
דה רון בטירוף אחרי השוויון באיתיחאד/רויטרס

בורנמות' - סנדרלנד 2:1

עשרה מחזורים ללא ניצחון העמידו משרתו של דייויס מויס בסכנה והערב המאמן המושמץ הצליח להשיג סוף סוף שלו נקודות, זאת למרות שנאלץ להסתדר בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה. המארחים דווקא פתחו את המשחק הזה טוב יותר ועלו ליתרון כבר אחרי 11 דקות אחרי שדן גוסלינג דחק מקרוב כדור רוחב של אדם סמית'. בדקה ה-33 ג'רמיין דפו הכניס כדור לאניצ'בה, שהסתובב על הבלם שלו והפציץ לחיבורים. בדקה ה-59 האורחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי עבירה מכוערת של סטיבן פינאר, אבל ג'רמיין דפו, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-74.

ג'רמיין דפו שחקן סנדרלנד חוגג. רויטרס
שער יקר מפז. ג'רמיין דפו/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - קריסטל פאלאס 2:3
לברנלי: סאם ווקס (22), ג'ון גודמונסון (14), אשלי בארנס (90+4). לקריסטל פאלאס: קונור וויקהאם (60), כריסטיאן בנטקה (81)

ווסטהאם - סטוק סיטי 1:1
לווסטהאם: מיקל אנטוניו (65), בויאן קרקיץ' (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully