וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "המקום הראשון? זה לא רע". קונטה: "הופעה נהדרת שלנו"

צ'לסי הביסה את אברטון 0:5 בעוד תצוגת תכלית, קומאן סיכם: "אף פעם לא ראיתי קבוצה כל כך חזקה משחקת ב-3-4-3". דה רון שהשווה נגד מנ' סיטי בזמן פציעות: "לא יודע מה עבר לי בראש"

AP

0:5 מרשים על אברטון הקפיץ את צ'לסי לפסגת הפרמיירליג אתמול בערב (שבת). הקבוצה של אנטוניו קונטה רשמה ניצחון חמישי ברציפות (בהפרש שערים 0:16) והוכיחה פעם נוספת שהמעבר לשיטת 3-4-3 עשתה שינוי ענקי עבורה.

"זה ניצחון מדהים", אמר אדן הזאר שפורח והפעם הבקיע צמד, "כבשנו חמישה שערים יפהפיים והיינו יכולים להבקיע יותר. אני נהנה מכדורגל, אנחנו משחקים טוב, יוצרים מצבים וגם כובשים הרבה. המקום הראשון? זה לא רע. אנחנו רוצים להישאר בו עד הסוף".

אנטוניו קונטה אמר: "משחק מצוין, הופעה נהדרת. זה מגיע לשחקנים כי הם מגלים הרבה מחויבות ועובדים מאוד קשה. הזאר? היה לו משחק מרשים. כולנו יודעים כמה הוא כשרוני. הוא עובד בשביל הקבוצה וכל החברים והוא צריך להמשיך ככה".

המאמן המובס, רונאלד קומאן, אמר: "אף פעם לא ראיתי קבוצה כל כך חזקה משחקת ב-3-4-3. מאוד קשה לשחק נגד שיטה כזו והמאמן של צ'לסי הביא לה מנטליות מנצחת. הם רעבים והם בטוח ייאבקו על האליפות".

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
"חמישה שערים יפהפיים ויכולנו לכבוש עוד". הזאר/רויטרס

1:1 שלישי ברציפות בבית - הפעם נגד מידסלברו - גרם למנצ'סטר סיטי לאבד אתמול את הפסגה בפרמיירליג. סיטי החזיקה בכדור 71 אחוזים מהזמן ובעטה 25 פעמים לכיוון המסגרת, אבל כמו שכתבו ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז": "ביזארי ככל שזה יישמע, בורו הייתה יריבה קשה יותר מברצלונה".

ארבעה ימים אחרי שניצחה את ברצלונה בדיוק באותו מקום, הקבוצה של פפ גווארדיולה לא יכלה לעולה החדשה. השער ה-150 של קון אגוארו במדים התכולים הספיק רק לנקודה. "עשינו הכול כדי לנצח, אבל ספגנו בדקה האחרונה", סיכם פפ, "חבל, עשינו הרבה דברים טובים, אבל צריך לקבל את זה. איבדנו שש נקודות בשלושת משחקי הבית האחרונים, אבל אנחנו עדיין במצב טוב".

הגיבורים של מידלסברו - בעצם גם של ארסנל, צ'לסי וליברפול - היו ויקטור ואלדס ומארטן דה רון. הראשון הבריק בין הקורות, השני כבש את השוויון. דה רון צייץ תמונה שלו חוגג רגע אחרי שנעץ את הכדור ברשת וכתב: "הרגע שבו אתה משווה נגד מנצ'סטר סיטי בזמן פציעות. לא מזהה את עצמי".

דה רון בן ה-25 נרכש מאטאלנטה תמורת 15 מיליון ליש"ט בקיץ האחרון ואמש הבקיע שער בכורה בפרמיירליג. "זה מטורף", הוא אמר בסיום, "במחצית השנייה בקושי נגענו בכדור, אבל במחצית השנייה השתפרנו. ואז הגיע השער הזה - אני לא יודע מה עבר לי בראש - פשוט רצתי לתוך הרחבה".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי בפסגה אחרי 0:5 על אברטון, 1:1 לסיטי מול מידלסברו

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. GettyImages
1:1 שלישי ברציפות בבית. פפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully