וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו אימובילה: "אין לנו גבולות, זה החוזק שלנו"

חלוץ לאציו פתח את העונה בכושר נהדר בקבוצתו החדשה ונשמע מאוד מרוצה: "אנחנו מנצחים עם גישה נהדרת, אין אובססיה להשיג ניצחונות בכל מחיר. אינזאגי עוזר לי להגיע לשלמות במשחק"

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. AP
תשעה שערים ב-11 הופעות העונה. אימובילה/AP

השנתיים האחרונות לא היו פשוטות עבור צ'ירו אימובילה. החלוץ האיטלקי שהגיע ביולי 2014 לדורטמונד, לא הצליח להשאיר חותם אצל הגרמנים, כאשר גם בקדנציה בסביליה הוא לא מיצה את הפוטנציאל. במהלך הקיץ האחרון, אימובילה נרכש על ידי לאציו תמורת שמונה וחצי מיליון יורו, וכרגע נראה כי זו אחת העסקאות הטובות שהתכולים עשו בזמן האחרון. השחקן בן ה-26 כבש תשעה שערי ליגה ובישל עוד שלושה ב-11 הופעות בליגה האיטלקית, והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה.

היום (שישי) אימובילה דיבר בכלי התקשורת באיטליה על קבוצתו החדשה ועל התקופה הנהדרת שלו: "אנחנו מנצחים עם גישה רגועה וזה נהדר. אין לנו אובססיה כדי להשיג ניצחונות בכל מחיר. ללאציו של השנה אין גבולות, וזה החוזק שלנו".

עוד בנושא:

שבת באיטליה: נאפולי ולאציו נפגשות בקרב צמרת
איטליה: ניצחונות ללאציו ומילאן, אינטר שוב הפסידה, תיקו לרומא

צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
"הסגנון של אינזאגי מתאים לי"/GettyImages

בחודש אוקטובר האיטלקי כבש שבעה שערים בחמישה משחקים, והוא נשאל האם יצליח לשחזר את הכושר המדהים גם בעתיד: "אני מקווה שבנובמבר יהיה אפילו יותר טוב. סימונה אינזאגי עוזר לי להגיע לשלמות במשחק. אני מאוד אוהב את הסגנון שלו שמתאים לי ולחבריי לקבוצה מאוד. זה נראה שאנחנו משחקים כל החיים יחד".

כשנשאל על היריבה הקרובה של קבוצתו, נאפולי, אמר: "הם משחקים במערך חלומי עבור חלוצים. הסגנון שלהם מאפשר לחלוץ להגיע למצבים שש או שבע פעמים במשחק. אני מאמין שהייתי נהנה לשחק גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully