וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ולאציו נפרדו ב-1:1, טורינו הביסה 1:5 את קליארי

השחקנים של מאוריציו סארי עם נקודה משני המשחקים האחרונים אחרי שבאלדה קייטה, בשערו הרביעי העונה, איזן 87 שניות בלבד לאחר שער היתרון של מארק האמשיק. הקבוצה של מיכאילוביץ' מחצה

שחקן נאפולי, קלידו קוליבאלי, מתקל את שחקן לאציו פליפה אנדרסון. GettyImages
הסתפקו בנקודה. אנדרסון וקוליבאלי/GettyImages

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת), עם שני משחקים. במפגש הראשון הביסה טורינו 1:5 את קליארי, כאשר במשחק המרכזי, נאפולי ולאציו פספו הזדמנות להתקרב ליובנטוס המוליכה כאשר נפרדו ב-1:1.

שחקן נאפולי, חוסה קאייחון, מול שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. GettyImages
קאייחון נאבק באימובילה/GettyImages

נאפולי - לאציו 1:1

המארחת קיוותה להתאושש מההפסד ליובנטוס במחזור הקודם אך נתקלה ביריבה עיקשת שסופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא הפסד. מארק האמשיק, שאיזן תוך שלוש דקות מול בשיקאש באמצע השבוע, היה הפעם מן העבר השני של המתרס אחרי שכבש אחרי מבצע אישי נהדר וראה את באלדה קייטה מאזן 87 שניות בלבד לאחר מכן, בעקבות טעות של פפה ריינה. עבקו קייטה זהו שערו הרביעי העונה, בדיוק כפי שהבקיע בכל העונה שעברה. הקבוצה מהבירה שמרה על פער הנקודה מנאפולי, אך שתי הקבוצות פספסו הזדמנות להיצמד לחבורת המובילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ו הארט שחקן טורינו. GettyImages
הארט וטורינו עם ניצחון גדול/GettyImages

טורינו - קליארי 1:5

אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, הצליחה הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' לחזור לנצח. טורינו עשתה את זה בצורה מוחצת ומרשימה במיוחד מול קליארי. אנדראה בלוטי (2 ו-59), אדם ליאיץ' (11), מרקו בנאסי (38) ודניאלה בזלי (51) כבשו לטורינו, פדריקו מלקיורי (41) רק צימק זמנית. דניאלה דסנה הורחק אצל המפסידה בדקה ה-58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully