וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר אמריק אובמיאנג הושעה מסגל בורוסיה דורטמונד עד חמישי

החלוץ, שהרשית 11 שערים העונה, הודח על ידי טוכל ועורר סערה אודות עתידו במועדון. ואצקה: "סיבות פנימיות של המועדון". באנגליה בטוחים: ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ונאפולי בעקבותיו

שחקן בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמאינג. GettyImages
עורר סערה. אובמיאנג ביציע/GettyImages

לבורוסיה דורטמונד הייתה פתיחת עונה מרשימה, שספגה מכה קלה בשבועות האחרונים. הקבוצה של תומאס טוכל הציגה כדורגל מבריק, חרף השינויים הרבים בסגל והיה נדמה כי חזרה אל קדמת הבמה בבונדלסיגה ובליגת האלופות כאשר מעל לכול שרר שקט מרשים בעונתו השנייה של תומאס טוכל, עד העצירה שהותירה אותה במקום השישי בליגה הגרמנית. הערב (רביעי) השקט הופר עם הדחתו המפתיעה של פייר אמריק אובמיאנג מהסגל לקראת המפגש מול ספורטינג ליסבון.

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו הורחק ממשחק אחד בעקבות העימות עם השופט ב-0:0 מול ברנלי
אגוארו מכחיש: "מסי לא קילל אף שחקן של מנצ'סטר סיטי במנהרה"
חאמס רודריגס מעוניין לעזוב את ריאל מדריד בינואר

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סיבה אישית? טוכל/רויטרס

החלוץ, שכבש העונה 11 שערים בכול המסגרות והיה כשיר לקראת המפגש מול הפורטוגלים, הושעה עד יום חמישי בשל סיבות לא ברורות כאשר את מקומו בחלק הקדמי תפס אדריאן ראמוס. הסערה סביב החלוץ הנהדר גרמה למנכ"ל המועדון, יואכים ואצקה, להגיב: "אלו סיבות פנימיות של המועדון. אנשים יכולים לשאול כמה שהם רוצים, אבל אנחנו לא נענה. עכשיו כולם יכולים להתעסק בספקולציות". בגרמניה דווחו כי הגבוני פתח במגעים עם קבוצה חדשה, דבר שעורר זעם גדול בשורות בהנהלת דורטמונד.

בינתיים, שמו של אובמיאנג נקשר עם מעבר אפשרי לשלוש קבוצות: ריאל מדריד, נאפולי ומנצ'סטר סיטי, על פי התקשורת האנגלית. במהלך הקיץ האחרון הצהיר החלוץ כי אם הוא יעזוב את דורטמונד אז אלופת אירופה היא הקבוצה המועדפת עליו, אולם העונש שספגה אלופת אירופה עשוי להפוך את המעבר אליה לבלתי אפשרי.

נאפולי, שעדיין מחפשת תחליף ראוי לגונסאלו היגואין וסובלת בעקבות הפציעה של ארקדיוש מיליק, מוכנה לנהל משא ומתן עם הגרמנים לגבי החלוץ. אל המשא ומתן התייחס ביממה האחרונה נשיא הפרטונפי, אאורליו דה לאורנטיס: "אנחנו בשיחות עם אובמיאנג כבר שלוש שנים, אבל לא קיבלנו את התחושה לפיה הוא הדבר המתאים ביותר עבור נאפולי. אני לא חשוב שהוא יגיע".

במקביל, גם פפ גווארדיולה ניסה לצרף את הגבוני, שכבש בכל משחק בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה, וייתכן כי הוא יגיע על חשבונו של סרחיו אגוארו. קון אינו מרוצה מהמעמד הפחות שלו תחת גווארדיולה, וצירוף של אובמיאנג עשוי להיות תחליף ראוי עבור אגוארו, ששמו נקשר עם מילאן ופאריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully