וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: חאמס רודריגס מעוניין לעזוב את ריאל מדריד בינואר

הקשר נותר מחוץ לסגל לקראת לגיה ורשה ובספרד חשפו את הסיבה בגללה נותר בבלאנקוס הקיץ. ולדאנו: "הזמן שלו להציג את כישוריו במקום אחר". זידאן דורש חיזוק, ריאל תפצה את פרנקפורט?

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את אלאבס

מעמדו של חאמס רודריגס בריאל מדריד שוב מעורער. דווקא אחרי קיץ בו קפטן נבחרת קולומביה זכה לחיזורים מצד ענקיות היבשת, זינדין זידאן הבהיר כי הקשר נמצא בתוכניות שלו לעונה הקרובה. מאז מצבו של חאמס נותר בעינו והוא רשם העונה שתי הופעות בהרכב בליגה, בהן בישל פעמיים. התפנית בנוגע למעמדו של רודריגס הגיעה אמש (שלישי) כאשר הוא נותר מחוץ לסגל של הבלאנקוס לקראת המשחק בפולין מול לגיה ורשה (21:45, ערוץ 55).

עוד בנושא:

הגול של אוזיל מסעיר את הרשת, ונגר: "זה הכוח של שחקנים גדולים"
רונלד דה בור: "פרנק לא רצה את גביגול באינטר, הנחיתו לו אותו"

חאמס רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
נמאס לו. חאמס/GettyImages

כעת, בתקשורת בבירת ספרד טוענים כי הסיבה לפיה חאמס לא עזב את הבלאנקוס בקיץ האחרון הייתה העובדה כי במועדון ידעו כי הם יספגו עונש מפיפ"א, שימנע מהם לפעול בשוק ההעברות למשך שנה וחצי. כעת, הנסיקה ביכולת של מרקו אסנסיו והאמון המיוחד של זידאן בלוקאס ואסקס ואלברטו מורטאה, עשויה להוביל את חאמס מחוץ לריאל כבר בינואר כאשר הקולומביאני בעצמו הבהיר כי הוא רוצה לשחק.

חורחה ולדאנו, שאימן ושיחק בריאל, התייחס היום לסוגיה: "לחאמס נמצא למרוד כדי להוכיח כמה הוא אפקטיבי עבור ריאל וזידאן. לוקאס ומוראטה הם מקומיים, מחוברים יותר למועדון וגם זוכים לקרדיט. הכישרון של רודריגס הוא משהו מיוחד, אולי הוא צריך מקום אחר כדי להראות אותו". פלורנטינו פרס עשוי להסכים לוותר על הקשר תמורת סכום גבוה, שיעשיר את הקופה אחרי קיץ פושר בשוק ההעברות.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
מודאג מהפציעות במרכז ההגנה. זידאן/AP

בינתיים, קיימת אפשרות שריאל תשדרג את הסגל כבר בינואר. אלופת אירופה לא יכול לרכוש שחקנים, אבל היא תנסה להעמיק את הרוטציה עם החזרת שחקנים מהשאלות. העמדה המרכזית שמעוררת סימני שאלה אצל זידאן היא מרכז ההגנה בשל הפציעות התכופות של סרחיו ראמוס ופפה. אחת האפשרויות היא החזרתו של חסוס ואייחו, שהושאל בקיץ האחרון לאיינטרכט פרנקפורט, בה משחק טאלב טוואטחה.

נציגים של ריאל גיששו אצל המאמן ניקו קובאץ' לגבי הספרדי בן ה-19 שנרכש על ידי הבלאנקוס מריאל סראגוסה ורשם כבר שבע הופעות בליגה הגרמנית. בראיון ל'בילד' סיפר לאחרונה קובאץ': "ואייחו מתקדם בצורה מדהימה, מצפה לו קריירה מרשימה". ריאל תצטרך לפצות את הגרמנים בעקבות החזרתו של הבלם לסגל, מתוך אמונה שהוא ישדרג את הבעיות בסגל של זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully