וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינטר יצרה קשר עם חוס הידינק, שדורש חוזה לשנתיים

ההולנדי לא רוצה להגיע עד תום העונה, כשם שעשה פעמיים בצ'לסי, אך הנראזורי בונים על סימאונה בקיץ 2018 ועל כן עשויים להעדיף את פיולי. רונלד דה בור: "הסגל היה רחב מדי לפרנק"

אימג'בנק GettyImages

פרנק דה בור, פוטר מאימון אינטר לאחר 84 ימים בלבד בתפקיד. המאמן ההולנדי שילם את המחיר לאחר התוצאות הרעות של הנראזורי, שניצבים במקום ה-12 בלבד בליגה האיטלקית לאחר 11 מחזורים. הפיטורים היו באוויר בתקופה האחרונה, כאשר בתקשורת פורסם כי ההולנדי איבד את חדר ההלבשה ולא זכה לאמון מצד שחקני הקבוצה.

אחד המועמדים החדשים להחליפו הוא חוס הידינק. בתקשורת האיטלקית טוענים שהנראזורי כבר יצרו קשר עם ההולנדי בן ה-69, אך זה דורש חוזה בן שנתיים לפחות, ולא מעוניין להגיע עד תום העונה כשם שעשה פעמיים בצ'לסי. אינטר, שבונה על הגעתו של דייגו סימאונה כשחוזה יפוג באתלטיקו מדריד בקיץ 2018, עשויה על כן להעדיף סטפנו פיולי.

עוד בנושא:

דה בור פוטר מאינטר, אדי רייה וסטפנו פיולי מועמדים להחליפו

רונלד דה בור. GettyImages
"רצו שהוא ייבנה משהו חדש באינטר, אך היו יותר מידי בעיות". דה בור/GettyImages

רונלד דה בור הגן היום על אחיו שנקלע לסיטואציה הבעייתית במועדון: "המועדון רצה שהוא ייבנה משהו חדש בקבוצה, עם סגנון משחק אחר, אך היו לו שם שתי בעיות מרכזיות - השחקנים לא היו בכושר מספיק בתחילת העונה, כאשר הסגל עצמו גם היה גדול מידי. זה לקח לו הרבה זמן כאשר הוא היה צריך להתרכז בנושאים שקשורים רק לכדורגל. כמו כן, היו עניינים פוליטיים. היה לחץ גדול מצד התקשורת וההנהלה, כשבנוסף הוא נקלע לפרשת מאורו איקרדי והאוהדים. בתור מאמן אתה צריך להתרכז בכדורגל, אך באינטר זה לא היה אפשרי".

דה בור דיבר גם על כך שאחיו לא היה מעוניין בכל השחקנים שהגיעו לקבוצה, למרות שהושקעו לא מעט כספים במהלך הקיץ: "היו שבעה או שמונה שחקנים שהיו שפרנק לא רצה או שהוא לא היה צריך, אך ההנהלה לא היתה מעוניינת למכור, ביניהם היה גם גבריאל ברבוסה (גביגול). לפרנק לא היה שום מילה בנוגע למעבר הזה, וברבוסה פשוט הגיע משום מקום. פרנק היה בטוח שהוא יוכל לשנות את הדברים, אך זה לא הלך לו. בשבועות האחרונים משהו השתנה".

עדכון ראשון: 14:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully