וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בור פוטר מאינטר, אדי רייה וסטפנו פיולי מועמדים להחליפו

ההולנדי שילם את המחיר בעקבות הפתיחה המזעזעת של הנראזורי וסיים את תפקידו. רייה: "אי אפשר לסרב לאינטר", גם אקס נוסף של לאציו עשוי להגיע עד סוף העונה. ניסיון לצרף את וראטי בינואר

אימג'בנק GettyImages

אחרי 84 ימים בלבד בתפקיד, פרנק דה בור פוטר היום (שלישי) מאימון אינטר. מוקדם יותר דיווחו בתקשורת האיטלקית כי ההולנדי ישלם את המחיר על הכישלון של הנראזורי כאשר השיחה שסיימה את דרכו הייתה דרך רשת הסקייפ. דה בור, שחתם באוגוסט לשלוש שנים, לא זכה לאמון מצד השחקנים כאשר בתקשורת בארץ המגף בטוחים כי הגיבוי הנרחב שהעניק למאורו איקרדי היה מוגזם, והותיר את הנראזורי משותקים.

סערת הקפטן והאוהדים לא טופלה בצורה טובה על ידי דה בור, שבמקום להרגיע את הסיטואציה ולהוכיח מנהיגות עם השעייה של איקרדי, בחר להמשיך להעניק לחלוץ קרדיט נרחב. היום בתום ישיבת ההנהלה בחרו במועדון לסיים את דרכו של המאמן, שלא הצליח להתרומם אחרי הקדנציה המרשימה כמאמן אייאקס. בשבוע שעבר הצהיר דה בור: "אני לא יודע אם אעמוד על הקווים במשחק הבא".

עוד בנושא:

דניאל פסארלה: "הייתי לוקח את סרט הקפטן ממסי, הוא לא מתאים"

מאמן אינטר, פרנק דה בור. GettyImages
שלושה חודשים הספיקו. דה בור/GettyImages

בהנהלת אינטר השהו את ההחלטה בנוגע למאמן הבא בימים האחרונים אולם ההפסד האחרון לסמפדוריה שגרם לראשי המועדון לקבל החלטה. בין השמות ניתן למצוא את אקס לאציו אדי רייה. האחרון העניק ראיון היום בו סיפר: "אי אפשר לסרב למועדון כמו אינטר. לא יצרתי קשר עם אף אחד שם, אבל לאמן שם יהיה צעד מדהים עבור הקריירה שלי. אני מעדיף להיות ריאלי, יש הרבה מועמדים שיכולים להחליף את דה בור ולכן יהיה לי קשה לקבל את התפקיד. אני רק שמח שאני נחשב למועמד עבור אינטר".

מלבד רייה, גם סטפנו פיולי עשוי להגיע. האחרון אימן את לאציו בהצלחה יחסית, וצפוי להסכים להצטרף עד סוף העונה. הכוונה של ההנהלה היא להצליח לשקם את העונה הקרובה, לקראת הגעה אפשרית של דייגו סימאונה בקיץ הבא, בתקווה כי דווקא הוא יחזיר את אינטר למאבק רציני על תארים.

בתוך כך, במועדון שוקלים לבצע מהלכים משמעותיים בינואר הקרוב. השם הבכיר ברשימה של הנראזורי הוא מרקו וראטי, שמחזיק ביחסים רעועים עם מאמן פאריס סן ז'רמן, אונאי אמרי. אינטר מוכנה להציע עבורו 58 מיליון יורו, בתקווה כי הוא יהיה חלק מהצהרת הכוונת של הבעלים החדשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן אינטר מאורו איקרדי. GettyImages
קרדיט מוגזם. איקרדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully