וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פסארלה: "הייתי לוקח את סרט הקפטן ממסי, הוא לא מתאים"

מאמן העבר של ארגנטינה תקף: "הייתי מעביר את התפקיד לרמירו פונטס מורי, מעריץ את מסי אבל זה לא הוגן לתת לו להנהיג". טוראן צפוי לפתוח מול סיטי (21:45, ערוץ 55), אורייה יצטרף?

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 0:1 את גרנאדה

קיץ קשה עבר על נבחרת ארגנטינה. האלביסלסטה שוב הפסידו בגמר הקופה האמריקה, הביקורת על ליאונל מסי גברה והפרעוש בחר להודיע על פרישה בזמן שההתאחדות המקומית קרסה. מאז, הספיק מסי לשוב למדי הנבחרת ולקדם את ארגנטינה לקראת מונדיאל 2018, אולם נדמה כי לא כולם מרוצים חרף הקאמבק תחת אלגרדו באוסה.

עוד בנושא:

מירוסלב קלוזה צפוי להתמנות לעוזר מאמן נבחרת גרמניה
איומים על חייו של אברהם גרנט במצרים: "אוהדים תכננו לפגוע בו פיזית"

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
פסארלה לא התרשם. מסי/רויטרס

דניאל פסארלה, שאימן את הנבחרת בין השנים 1994/98, יצא במתקפה חסרת תקדים נגד מסי בראיון לתקשורת בארגנטינה: "הייתי לוקח את תפקיד הקפטן מלאו מסי, עבורי מי שצריך להיות הקפטן הוא רמירו פונס מורי. אני מעריץ את מסי, אבל יודע שזה לא הוגן לתת לו את תפקיד המנהיג, בעיקר כי זה לא מתאים לו. מדובר באדם סגור, ביישן - אלו לא תכונות של קפטן, במיוחד לא של נבחרת כמו ארגנטינה. לטעמי הקפטן צריך להיות שחקן הגנה, אחד שיודע להוביל גם אם היכולת שלו אינה מרשימה".

ביינתיים, עולה כי דווקא ארדה טוראן יתפוס את מקומו של אנדרס אינייסטה הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 55) מול מנצ'סטר סיטי. הטורקי סבל מפציעה בשבועיים האחרונים, אולם האכזבה הגדולה מדניס סוארס ואנדראה גומס הובילה את לואיס אנריקה לבטוח בארדה. מלבד הקשר, לוקא דין ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי בהיעדרו של ג'ורדי אלבה.

סרג' אורייה פריס סן ז'רמן. GettyImages
המגן הבא? אורייה/GettyImages

בתקשורת בברצלונה ממשיכים לסמן מועמדים לחיזוק לקראת ינואר. נציגים של האלופה הספרדית יצרו קשר עם סוכנו של סרז' אורייה, שחוזהו בפאריס סן ז'רמן פג ב-2019 והוא רשם העונה חמש הופעות בכול המסגרות, בהן בישל שני שערים. עדיין לא ברור אם בעיר האורות יסכימו למכור את אורייה כבר בינואר, ולכן בברצלונה עשויים לפנות לאופציות אחרות. גם שמם של גלן ג'ונסון מסטוק סיטי ונתנאל קליין של ליברפול. החיפושים אחר מגן ימני נוסף צברו תאוצה בחודש האחרון בשל הרצון של הצוות המקצועי להיפטר מאלש וידאל המאכזב והיחסים המעורערים שלו עם לואיס אנריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully