וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו מכחיש: "מסי לא קילל אף שחקן של מנצ'סטר סיטי במנהרה"

חברו של כוכב ברצלונה וחלוץ סיטי הפריך את השמועות: "ברור שלאו כעס בסיום, לא רצה לדבר יותר מדי, אבל הוא בטוח לא קילל שחקן שלנו". בברזיל טוענים: פרננדיניו ספג את הקללות ממסי

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את גרנאדה

המפגש הנהדר בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה קיבל אמש (שלישי) תפנית שלילית עם הדיווחים בתקשורת הספרדית לפיהם ליאונל מסי קילל את אחד משחקני הקבוצה האנגלית במנהרה, בזמן שהשחקנים ירדו אל חדר ההלבשה. על פי "מונדו דפורטיבו" הפרעוש זעם על התוצאה המאכזבת מול סיטי כאשר אחד משחקניו של פפ גווארדיולה העליב את מסי ושיגר לעברו קללה כאשר הפרעוש השיב: "טמבל, בוא הנה ותראה את הפרצוף שלך".

עוד בנושא:

חאמס רודריגס מעוניין לעזוב את ריאל מדריד בינואר

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בא לעזרת חבר. מסי מקבל גיבוי מאגוארו/רויטרס

שמו של שחקן סיטי עדיין לא נחשף, אולם מי שהרגיע את האווירה היה חברו הקרוב של מסי סרחיו אגוארו. מאוחר יותר, Cadena SER טען כי כוכב ברצלונה נכנס לחדר ההלבשה של סיטי כדי למצוא את השחקן. 'גלובו' הברזילאי דיווח כי השחקן שחטף את הקללות מהפרעוש הוא פרננדיניו, שזעם על מסי ועורר את הסערה שגלשה למנהרת השחקנים. המפגש הבא בין השניים כאשר הסלסאו יארחו את ארגנטינה בעוד שמונה ימים, עשוי להפוך רק לפיקנטי הרבה יותר.

כעת, בראיון לתקשרות בארגנטינה חשף אגוארו: "מסי לא קילל אף שחקן של מנצ'סטר סיטי במנהרה. זה ברור שלאו סיים את המשחק באווירה רעה, זה הגיוני כי הקבוצה שלו הפסידה אפשרות להבטיח העפלה לשלב הבא".

אגוארו הסביר: "אני מבין את מסי, גם אני כועס אחרי משחקים בהם הדברים לא הולכים לי בצורה טובה. שוחחתי עם לאו בסיום, ולא דיברנו על כדורגל. אני דיי בטוח שהוא אמר משהו, אבל זה לא היה משהו רציני ובטח לא קללה לעבר שחקן שלנו. אנשים חייבים להבין שהפסד משפיע על שחקנים, גם כמו מסי. הוא לא רצה לדבר יותר מדי, צריך לכבד את זה".

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי מול סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה. GettyImages
כלוא. בוסקטס/GettyImages

בינתיים, הפרשנים בקטלוניה מודאגים בעקבות היכולת המאכזבת של סרג'יו בוסקטס. הקשר סומן כאשם המרכזי במשחק ההגנה הפושר של לואיס אנריקה: "כבר חודש שבוסקטס מחפש את עצמו וברצלונה סובלת. זה התחיל בוויגו מול סלטה ונמשך באתיאחד. הכלוב של פפ גווארדיולה עם אילקאי גונדואן, פרננדיניו וקווין דה בראונה עבד. סרג'יו היה מוקף בכל רגע, ולא הפסיק לאבד את העמדה שלו. בוסקטס סבל מוורטיגו", טענו ב'ספורט' המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully