וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: ליברפול, ווסטהאם וצ'לסי בעקבות סיאד קולשינאץ

קלופ יצר קשר עם המגן השמאלי בן ה-23, שרשם רק ארבע הופעות ליגה בשאלקה העונה, וחוזהו פג בקיץ הבא. קונטה מקווה לנצל את היחסים הצמודים עם שאלקה כדי לצרף את קולשינאץ כבר בינואר

שחקן שאלקה סיאד קולסינאץ'. GettyImages
מלפפון חם. קולשינאץ/GettyImages

אחד השחקנים המבוקשים ביותר לקראת חלון ההעברות של ינואר הוא סיאד קולשינאץ. המגן השמאלי של שאלקה זוכה לעניין מצד ליברפול, ווסטהאם וצ'לסי. קולשינאץ נכלל בסגל נבחרת בוסניה ועל פי הדיווח היום (שלישי) בגרמניה עולה כי יורגן קלופ כבר יצר איתו קשר לקראת ינואר הקרוב. חוזהו של קולשינאץ פג בקיץ הבא ובעקבות הגעתו של באבא רחמן לסגל של הרויאל בלוז, הבוסני בן ה-23 יעדיף לקבל דקות בצורה משמעותית יותר באנפילד.

עוד בנושא:

פרנק דה בור פוטר מאינטר, רייה ופיולי מועמדים
דניאל פסארלה: "הייתי לוקח את סרט הקפטן ממסי, הוא לא מתאים"

מאמן ליברפול, יורגן קלופ. GettyImages
חיזוק להגנה. קלופ/GettyImages

ליברפול, שפתחה את העונה בצורה טובה, סובלת מבעיה קשה בעמדה השמאלית של ההגנה כאשר דווקא ג'יימס מילנר הוסט להגנה על חשבונו של אלברטו מורנו המאכזב. ווסטהאם כבר ניסה ליצור קשר עם שאלקה בנוגע לבוסני, אמנם בשאלקה סרבו למכור אותו בקיץ האחרון. המנהל הספורטיבי של הרויאל בלוז, כריסטיאן היידל, הצהיר לאחרונה: "סיאד הוא בשר מבשרה של שאלקה, אנחנו רוצים לשמור אותו אצלנו".

בפועל, המגן רשם העונה שש הופעות בלבד, מתוכן ארבע בליגה ובישל 2 שערים. לעומתו, באבה רחמן פתח חמש פעמים בבונדלסיגה. היחסים הקרובים עם צ'לסי, בעקבות עסקת שאילתו של הגנאי, עשויים להוביל את קולשינאץ דווקא לסגל של אנטוניו קונטה, שגם הוא מחפש להרחיב את מצבת שחקני ההגנה שלו לקראת המשך המאבקים בליגה האנגלית. סוכנו של הבוסני הבהיר כי הוא לא מתלהב להאריך את ההסכם עם שאלקה, ולכן במועדון יעדיפו למכור אותו כבר בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully