וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקאוטים של מכבי תל אביב יעקבו אחרי וונדרסון מול ארסנל"

בבולגריה מדווחים שנציגים של סגנית האלופה הגיעו למדינה כדי לעקוב אחר הקשר הברזילאי במשחק מול התותחנים בשלב הבתים של ליגת האלופות. פלאר יגיע עם אלקמאר לתל אביב

מערכת וואלה!

בעוד כחודשיים ייפתח חלון ההעברות של חודש ינואר, ולפחות על פי התקשורת הבולגרית, מכבי תל אביב כבר החלה בהכנות לקראת פתיחתו. הבוקר (שלישי) מדווחים בתקשורת המקומית שסקאוטים של מכבי תל אביב הגיעו לבולגריה כדי לעקוב אחר הקשר הברזילאי, וונדרסון, במשחק הערב מול ארסנל בשלב הבתים של ליגת האלופות. בנוסף נכתב בדיווח שגם נציגים של פ.צ באזל השוויצרית יעקבו אחר השחקן בן ה-28.

וונדרסון, המשחק כקשר התקפי, שיחק בקבוצות קטנות בברזיל לפני שיצא לאירופה לראשונה ב-2014, כשחתם בלודוגורץ. מאז, ב-64 הופעות במדי הקבוצה, כבש 22 שערים והפך לאחד משחקניה החשובים. לוונדרסון חלק גדול בהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הברזילאי כבש שלושער במשחק מול הכוכב האדום בלגרד בתחילת אוגוסט, שקבע מי תגיע לפלייאוף של המפעל. יש לו ארבעה שערים באירופה העונה ועוד חמישה בליגה בעשר הופעות עד עתה.

עוד במכבי תל אביב: אלקמאר, שתגיע לאצטדיון בנתניה ביום חמישי, תמריא לישראל עם בלם נבחרת הולנד לשעבר רון פלאר, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה והתאושש בדיוק בזמן כדי לשחק מול הצהובים. הבלם בן ה-31 ערך אימון מלא לפני היציאה לישראל. "אני מרגיש טוב, העומס עליי לא גדול, כך שאהיה מוכן למשחק מול מכבי תל אביב", אמר.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "בישראל אין קבוצות מילואים וזו בעיה בשבילנו"
בזמן שמכבי תל אביב שיחקה בבאר שבע, שגיב יחזקאל בילה עם שחקני הפועל תל אביב
מכבי תל אביב: העימות באלקמאר שסלל את הצלילה של טל בן חיים

שחקן לודוגורץ וונדרסון מול שחקן ארסנל הקטור ביירין. רויטרס
בקרוב בצהוב? וונדרסון מול ביירין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully