וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "בישראל אין קבוצות מילואים וזו בעיה בשבילנו"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב פרסם את הטור השבועי שלו ב"טלחרף" לקראת אלקמאר: "יש לנו שאיפה לגדול גם ברמה הבינלאומית ובשביל זה נהיה חייבים לעלות שלב בליגה האירופית"

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מועדון כמו מכבי תל אביב היה יכול להרוויח המון מקבוצת מילואים". קרויף/קובי אליהו

ב"טלחרף" ההולנדי פורסם הבוקר (שני) הטור השבועי של ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב תארח ביום חמישי את אלקמאר למשחק במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית, והטור של המנהל המקצועי נכתב בהתייחסות להתמודדות.

קרויף כתב: "במונחים של תקציב, מכבי תל אביב ואלקמאר דומות. אני מעריך שלשתיהן תקציב 20 מיליון יורו. בגלל שבישראל מותר לשתף רק חמישה זרים, מכבי צריכה להתרכז בגידול של כשרונות מקומיים. עד גיל 18 הכול בסדר, אבל בישראל יש בעיה - אין קבוצות מילואים. אנחנו שולחים שחקנים צעירים להשאלות בקבוצות אחרות, אבל זה לא אידיאלי".

עוד בנושא:

שגיב יחזקאל בילה עם שחקני הפועל תל אביב בזמן המשחק של מכבי תל אביב
העימות באלקמאר שסלל את הצלילה של טל בן חיים

"אנחנו יודעים כמה זה אפקטיבי ששחקנים בקבוצות כמו אייאקס וברצלונה מתפתחים בקבוצות המילואים. בהולנד למשל, קבוצות המילואים של אייאקס, פ.ס.וו ואוטרכט משחקות בליגת המשנה וזה מצב מושלם. שחקנים צעירים מתפתחים שם ושחקנים שחוזרים מפציעות מקבלים דקות. מועדון כמו מכבי תל אביב היה יכול להרוויח המון מקבוצת מילואים.

"אני כל הזמן מחפש דרכים לפתח את המועדון בהתאם ליכולת שלו. למשל האצטדיון שלנו, שעובר שיפוץ ויהיה מוכן בעוד שנה-שנתיים. מכבי צריכה מתקן יותר גדול ומודרני. את אלקמאר נארח באצטדיון זמני עם 14 אלף מקומות. האוהדים הישראלים אוהבים כדורגל והאווירה במשחקים מצוינת. מאוד חשוב לנו לנצח את אלקמאר. יש לנו שאיפה לגדול גם ברמה הבינלאומית ובשביל זה נהיה חייבים לעלות שלב בליגה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully