וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים החלוץ לא ניגש לקהל, ארבלדזה: "זה לא נוקאאוט"

30.10.2016 / 23:10

שחקני מכבי תל אביב הודו לאוהדים שתמכו למרות ההפסד וזרקו לעברם את חולצות המשחק, השחקן שלא פתח היה עצבני וירד לחדר ההלבשה. בן חיים הבלם: "באר שבע לא יותר טובה מאיתנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אכזבה אדירה הערב (ראשון) במכבי תל אביב אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע. הצהובים שאיבדו את המקום הראשון בשבוע שעבר, רשמו הפסד שני ברציפות וירדו עד למקום השלישי, תוך שהם רואים את האלופה מתרחקת מהם כדי שלוש נקודות. בסיום המשחק, שחקני מכבי תל אביב הודו לאוהדים שעודדו אותם למרות ההפסד וזרקו לעברם את חולצות המשחק, מלבד החלוץ טל בן חיים, שהיה עצבני מאוד וירד לחדר ההלבשה.


עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את מכבי תל אביב 0:2
בוזגלו חוגג: "עוד לפני הבעיטה ידעתי שזה גול"
בוזגלו 8, שהר 7, אלברמן 4, בן הרוש 3: ציוני המשחק
לפני המשחק: קטטה ו-27 אוהדים עצורים

ברני ארדוב

המאמן המפסיד, שוטה ארבלדזה, אמר בסיום: "זה לא היה נוקאאוט, אך זה מאכזב מאוד. המשחקים שהפסדנו לא ממש דומים אחד לשני, הערב היה קשה יותר מבשבוע שעבר, אבל היו גם דברים טובים. ביצענו טעויות, אבל גם עשינו הרבה דברים טובים. טל בן חיים לא התאמן כרגיל ובגלל זה הוא לא פתח, קשה להגיד כמה זה השפיע. אלברמן? אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף, הוא אוהב לשחק וזה טוב. עוד מוקדם להגיד כמה המשחק הזה ישפיע על העתיד".

הבלם טל בן חיים סיכם: "אני מאוכזב מאוד. במחצית הראשונה שלטנו, יצרנו מספר מצבי הבקעה טובים ובגלל חוסר ריכוז ספגנו מחצי מצב. אין זמן להוריד את הראש, ביום חמישי יש משחק חשוב נגד אלקמאר ואחר כך מכבי פתח תקוה בליגה. האוהדים נתנו הצגה למרות שהפסדנו ואכזבנו אותם. אנחנו חייבים להם. מי שמבין כדורגל ראה מכבי תל אביב רצה לוחמת, טובה, מניעה את הכדור ושולטת. אי אפשר לומר שהפועל באר שבע עדיפה עלינו. מי טובה יותר? ראיתם לבד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully