וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו 8, שהר 7, אלברמן 4, בן הרוש 3: ציוני המשחק בבאר שבע

כובש הכדור החופשי של הפועל באר שבע היה מעל כולם, החלוץ הוכיח את נחיצותו ומיגל ויטור בלט בהגנה. מכבי תל אביב שוב סבלה מחולשת ההגנה, מה קרה לסלע שלה ומה עם ראיקוביץ'? הציונים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע

דודו גורש - 5

ברוב המשחק היה לשוער ערב טוב ושקט יחסית, אך עשה שתי טעויות גדולות במחצית השנייה שכמעט עלו לקבוצה בשערים.

בן ביטון - 6

איבד מעט את הביטחון בחצי הראשון לאחר טעות, אך חזר לעצמו בהמשך והיה יציב וטוב.

מיגל ויטור - 7

גם כשהוא עדיין פצוע מעט, השחקן המשמעותי ביותר בהגנת באר שבע. איזן אותה בעיקר בחצי הראשון שהקבוצה הייתה בלחץ.

שיר צדק - 6

לא נתן לקיארטנסון לעשות יותר מדי בכל הקרבות מגע ביניהם וסיפק חילוץ כדור מעולה במחצית השנייה. שקט כהרגלו.

מיהאי קורהוט - 6

די חיפש כיוון במחצית הראשונה, מיקם את עצמו לא נכון כמה פעמים ואפשר לאלי דסה המון מרחבים, אך שיפר זאת לאחר ההפסקה והיה טוב בחלק הקדמי.

ג'ון אוגו - 5

שווה הרבה יותר ממה שנתן במשחק הפסגה. מי שמוגדר כשחקן שהוא מעל הליגה, היה אחד כמו כולם הערב. לא היה דומיננטי כהרגלו ואיבד לא מעט כדורים.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
מצוין גם כשהוא פצוע. מיגל ויטור/ברני ארדוב

אובידיו הובאן - 6

היה חלק מקישור לא טוב של באר שבע במחצית הראשונה ולרגעים תופקד גם כבלם. ניסה כל הזמן להצטרף ולייצר מצבים, אך ללא הצלחה. טקטית עבד היטב.

מיכאל אוחנה - 6

מצד אחד מחצית בינונית של אוחנה, מצד שני הוא אחראי על המהלך שהוביל לשער הראשון. הוחלף בהפסקה, כשבאר שבע עברה למרכז שדה הגנתי יותר.

מאור מליקסון - 6

יחסר לבאר שבע מאוד אם ייצא לניתוח. לא משחק גדול של מליקסון, אבל את מה שיש לו היא תתקשה לקבל מאחרים, הקסם שתמיד מייצר סכנה ליריב.

מאור בוזגלו - 8

האס של בכר. שיחק כמו כוכב במשחק עונה, אין יותר איכות מזה. מתחילת המשחק היה האיש של באר שבע, הביך את בן הרוש וגרם לארבלדזה לשנות הוראות ולבקש מסקאריונה שיעזור יותר למגן. קינח בשער לתפארת.

בן שהר - 7

הרבה מעבר לשער, עבד טקטית כמו שחלוץ צריך לעבוד. הוא לא רגיל לתת כזאת עבודה עם הגב לשער, שרף קילומטרז' ובאמת עשה הכול כדי להוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב.

המאמן: ברק בכר - 6

בכר מרוצה מהתוצאה, אך בטוח שלא מהמשחק. הוא נראה מאוד מודאג בהפסקה מהצורה שהשחקנים שלו נתנו למכבי תל אביב להוביל ולייצר מצבים גם בחצי השני. יחד עם זאת, בשורה התחתונה ניצח במשחק הכי גדול של הליגה עד כה.

מחליפים:

מהראן ראדי (החליף את אוחנה, 46) - 6

החליף את מאוחנה במחצית. עזר לייצב את מרכז השדה של באר שבע לאחר ההפסקה.

וובה בראון (החליף את הובאן, 77) - אין ציון

אליניב ברדה (החליף את שהר, 81) - אין ציון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאור בוזגלו עם מהראן ראדי שחקני הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מעל כולם. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' - 4

הבכורה שלו בארץ מול באר שבע הייתה מוצלחת והסתיימה בניצחון. השוער הסרבי היה קונה תסריט דומה, אך הפעם יצא רע לכדור חופשי, היה לו חלק בשער הראשון וגם בבעיטה החופשית של בוזגלו נותר תקוע.

אלי דסה - 4

בילה הרבה בחצי המגרש של באר שבע, אבל מה יהיה עם ההרמות? דסה לא מצא כתובת ובזבז כמה וכמה התקפות טובות של הצהובים. התקשה מאוד בהגנה.

איתן טיבי - 4

צריך לומר את האמת, בלם הנבחרת נמצא בתקופה לא טובה, אולי החלשה ביותר שלו מאז הגיע למכבי תל אביב. היה לו חלק משמעותי בגול הראשון.

טל בן חיים - 5

סיפק כמה חילוצי כדור טובים וניסה לחפות על בן הרוש וטיבי, אבל זה לא הספיק. הופעה סבירה של הבלם הוותיק, בטח ביחס לשאר חברי ההגנה.

עומרי בן הרוש - 3

לא הסתדר לרגע עם בוזגלו. האמת, את זה יכול היה להגיד כל אחד עוד לפני המשחק. בן הרוש פתח עם עבירה מיותרת והיווה נקודת תורפה בהגנה. כשיצא קדימה, לא היה מספיק מדויק.

גל אלברמן - 4

כבר לא מנייה כזו בטוחה. הקפטן הנכנע פעמיים לתרגילים של אוחנה ובוזגלו, לא שלט במרכז השדה והוסיף עבירה מיותרת שהובילה לשער השני. ארבלדזה הוציא אותו בדקה ה-65 וגם הוסיף הרצאה.

נוסא איגייבור עם גל אלברמן שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר לא הסלע של מכבי תל אביב. גל אלברמן/ברני ארדוב

האריס מדוניאנין - 4

בכר סימן אותו והצליח. הקישור של באר שבע הסתדר היטב עם מנהל העבודה הצהוב, שבנוסף גם לא עזר מספיק מול התקפות המעבר הקטלניות של היריבה. ראינו ממנו משחקים טובים הרבה יותר.

נוסא איגייבור - 3

ההחמצה הגדולה שלו, כשגורש היה על הדשא, סיפרה את כל הסיפור. איגייבור שוב הפגין חוסר ריכוז בשני צדי המגרש. הוא איבד את אוחנה בדרך לשער, מסר כדורים לרגלי היריבה וניסה עקבים כשקבוצתו בפיגור.

דור מיכה - 6

השחקן הכי יצירתי של מכבי תל אביב. התחיל את המשחק מצוין והיה הבולט על המגרש במחצית הראשונה, כשיצר מצבים לסקאריונה וקיארטנסון. מול השער הוא פחות טוב, נחלש במחצית השנייה.

אוסקר סקאריונה -5

איים על השער יותר מכל שחקן אחר, אך סבל מחוסר דיוק ולא ניצל שני מצבים טובים שהוא בדרך כלל כובש מהם. מרגיש נוח יותר באמצע מאשר באגף, אם כי רץ יותר מכל הצהובים.

וידאר קיארטנסון - 5

החזיק בכדור והוציא את הבלמים מהרחבה כמה פעמים, אבל הגיע רק להזדמנות אחת ובעט החוצה. מעט מדי עבור הרכש היקר בתולדות הכדורגל הישראלי.

המאמן: שוטה ארבלדזה - 4

שוב הפסיד במשחק גדול, שוב שגה בבחירת ההרכב שלו. אולי הרוויח את השליטה במרכז השדה בפתיחה, אבל שלישיית הקישור שלו שוב הותירה את ההגנה חשופה. גם ההתעקשות על איגייבור לא מובנת והחילופים היו מאוחרים.

מחליפים:

טל בן חיים (החליף את אלברמן, 65) - 5

לא נראה כשיר במאה אחוז, לא תרם יותר מדי מרגע שנכנס.

עדן בן בסט (החליף את קיארטנסון, 70) - 5

מצא את הרשת כמה דקות אחרי שנכנס, אבל השער נפסל בצדק.

יוסי בניון (החליף את דסה, 83) - אין ציון

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב טעה בבחירת ההרכב. שוטה ארבלדזה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully