וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "עוד לפני הבעיטה ידעתי שזה גול, זה ניצחון של הרבה עוצמה"

30.10.2016 / 23:12

קשר הפועל באר שבע דיבר על הבעיטה החופשית ("הזכיר לי את ההרגשה בסן סירו") וסיכם את ה-0:2: "נותן הרבה ביטחון". ברק בכר: "הם שלטו במשחק, אבל בכדורגל אתה צריך להיות יעיל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני הפועל באר שבע חגגו הערב (ראשון) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב במחזור השמיני בליגת העל. האדומים פתחו פער של שלוש נקודות מסגנית האלופה ויתרה מכך, השיגו דחיפה מוראלית אדירה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את מכבי תל אביב 0:2
טל בן חיים החלוץ זעם, בן חיים הבלם: "באר שבע לא עדיפה"
בוזגלו 8, שהר 7, אלברמן 4, בן הרוש 3: ציוני המשחק
לפני המשחק: קטטה ו-27 אוהדים עצורים

יוסי ציפקיס

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "אם היינו ממשיכים כמו במחצית הראשונה היינו מפסידים. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, כשהרמנו את רמת המחויבות והאגרסיביות שלנו. שנכנס כמחליף היה חלק גדול בזה. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל התוצאה מאוד חשובה. הם שלטו, אבל בכדורגל אתה צריך להיות יעיל".

בכר הוסיף: "זה בסך הכול מחזור שמיני, בשנה שעברה אנחנו אלו שהפסידו את המשחק הראשון בין הקבוצות. הקהל? ברור שהוא פקטור מאוד משמעותי. הוא נתן לנו דחיפה גם בדקות הלא טובות שלנו".

המאמן התייחס להיעדרות של אנתוני וואקמה: :ברור שהוא משמעותי, אבל יש לנו שחקנים מצוינים שידעו לעשות את העבודה. העדפתי לא לסכן אותו כי מליקסון ייצא לניתוח בקרוב ולאבד את שניהם זה לא אידיאלי. אני שמח שהצלחנו לנצח בלעדיו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

מאור בוזגלו, שסיפק משחק נפלא נוסף, סיכם: "זה נותן הרבה מאוד ביטחון, תחושה של גאווה כי שימחנו אלפי אוהדים ברחבי הארץ. אין לנו הרבה זמן לחגוג, ביום שלישי אנחנו טסים ובחמישי משחק חשוב מאוד באירופה. נהנה הלילה מהניצחון, ומחר ניצחון חדש. זו עדיין ההתחלה, בשנה שעברה באותה סיטואציה מכבי ניצחה אותנו ודברים השתנו לקראת הסוף, אבל אין ספק שזה ניצחון של הרבה עוצמה. הראינו את מה שמאפיין אותנו לכל אורך התקופה - קבוצה שרצה, נלחמת, עובדת קשה, ובאצטדיון המטורף הזה, עם האווירה המטורפת הזו, לא היתה סיבה שלא ננצח".

על השער המצוין שלו בבעיטה חופשית אמר הקשר: "אני רציתי לבעוט, מהראן רצה לבעוט, ייאמר לזכות ברק שהוא לקח החלטה. ניגשתי לבעוט ועוד לפני הבעיטה ידעתי שזה גול. מזכיר לי מאוד את ההרגשה בסן סירו".

מאור מליקסון אמר בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון. עבר עלינו שבוע לא פשוט שהתחיל עם פטירתו של בנצי שאנחנו מאוד אוהבים ורוצים מכאן לחזק את המשפחה שלו".

כשנשאל על יחסי הכוחות: "אני לא יודע אם מכבי יותר טובה, אבל הם שיחקו היום לא רע וברגעים מסוימים שלטו במשחק. אני חושב שזה היה משחק שווה כוחות ואני שמח שהצלחנו לנצח. האם אנחנו רצים לאליפות? בתור קבוצה שזכתה באליפות, עם אצטדיון כזה, אין לנו ברירה אלא להודות שזה מה שאנחנו עושים, זה די ברור. עם זאת, העונה עדיין בחיתוליה ונפגוש את מכבי עוד כמה פעמים. הליגה עוד ארוכה". על תפקודו במגרש אמר: "ברק יודע איפה אני אוהב לשחק, אבל אעשה מה שהוא יבקש ממני. ברק הוא גבר ואני אעשה בשבילו הכל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully