וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם שאראס כועס: "השופטים לא נתנו לנו כבוד מול מכבי"

אחרי התלונות של גלאטסראיי, מאמן ז'לגיריס זעם בסיום ההפסד: "העבירה הטכנית הייתה מגוחכת". למרות זאת, הוא גם החמיא: "אין ספק שמכבי הייתה יותר טובה". וגם: הקללה נמשכת

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
לא מרוצה מהשופטים. שאראס/GettyImages

מיד לאחר ההפסד של גלאטסראיי ביד אליהו מול מכבי תל אביב ביום רביעי, באו הטורקים בטענות קשות לצוות השיפוט. מסתבר שהם לא לבד.

מכבי תל אביב יצאה אמש (שישי) מליטא עם ניצחון 74:87 על שרונאס יאסיקביצ'יוס וקבוצתו, ז'לגיריס קובנה והמאמן, שכיכב בעבר במדים הצהובים ומוזכר כמועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה, לא היה מרוצה כלל מהשופטים, בסיומו של משחק בו הקבוצה שלו הגיעה רק פעמיים לקו העונשין.

"היינו חייבים לקבל יותר עבירות לטובתנו", אמר שאראס הזועם בסיום, "העבירה הטכנית שספג ליאו ווסטרמן הייתה מוגחכת לחלוטין. ביורוליג חייבים להבין שיש 16 קבוצות במפעל הזה ואנחנו תמיד נהיה למטה, עם התקציב הכי נמוך. השופטים לא נותנים לנו טיפת כבוד, לא הפעם ולא באף משחק. אפשר לראות את זה בסטטיסטיקות".

עוד בנושא:

74:87 למכבי תל אביב בקובנה על ז'לגיריס
אוחיון מרוצה מההגנה: "רצינו לשמור על הכבוד שלנו"
השבוע שהעיר לחיים את מכבי ת"א: ההשפעה של פיטורי אדלשטיין

שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס. GettyImages
השופטים השפיעו?/GettyImages

בשלב מסוים, שאראס עצמו ספג טכנית והרים ידיים, כמי שנכנע מתוך ייאוש. ווסטרמן היה כעוס אף הוא: "השופטים נתנו למכבי לשחק באגרסיביות מוגזמת ומכבי ניצלה את זה, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם הבעיות שלנו, בלי קשר". לוקאס לקאביצ'יוס הודה: "השופטים לא עזרו, אבל לא הפסדנו בגללם".

למרות זאת, המאמן גם ידע להחמיא לאקסית: "ברכות למכבי. הם היו טובים יותר, אין ספק בכך. הם באו חדים ומדויקים יותר מאיתנו. אנחנו לא נכנסנו טוב למחצית הראשונה ואפשר היה לראות את זה, עשיתי טעויות בהכנה של הקבוצה. היו להם יותר אנרגיות והם היו יותר פיזיים ואנחנו זרקנו המון לשלוש, בלי הצלחה".

בליטא גם דיברו על "הקללה" של ז'לגיריס, שהפסידה למכבי תל אביב בפעם העשירית ברציפות. הניצחון האחרון של הליטאים על הצהובים הגיע אי שם בפברואר 2008, לפני כמעט תשע שנים. המפגש הבא יהיה במרץ הקרוב, ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully