וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר מאמן השבוע ביורוליג. אוחיון: "רצינו לשמור על הכבוד"

29.10.2016 / 7:10

מאמן מכבי תל אביב ניצח בשני משחקי הבכורה במפעל וקיבל את הבחירה. במועדון מרוצים: "כולנו מקווים שמכאן זה ישתפר, השחקנים מחויבים למערכת". קווינסי מילר יחזור בעוד כחודשיים?

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן ז'לגיריס קובנה לוקאס לקביצ'יוס. GettyImages
זה כבר יותר בכיוון הנכון. אוחיון/GettyImages

מכבי תל אביב השיגה אמש (שישי) בליטא את ניצחון היורוליג השני שלה העונה והשני תוך 48 שעות, אחרי שגברה 74:87 על ז'לגיריס קובנה. המארחת אומנם הייתה חלשה ובכל זאת, אצל הצהובים נרשמה שביעות רצון גדולה מניצחון החוץ הזה.

"אחרי שפתחנו את היורוליג ב-2:0, כל ניצחון הוא חשוב", אמר גורם במועדון לאחר המשחק, "כולנו מקווים שמכאן רק נמשיך ונשתפר. השחקנים יודעים שהם מחויבים למערכת וצריכים להילחם בכל דקה על הפרקט".

המאמן רמי הדר ציין לחיוב את השיפור במשחק ההגנה של הקבוצה, שלראשונה העונה במפעל ספגה פחות מ-89 נקודות. יחד עם זאת, הוסיף הדר, "יש הרבה דברים לתקן. אני לא חושב שז'לגיריס היא קבוצה חלשה התקפית. הם לא קלעו טוב וזה מה שייצר את ההפרש עבורנו. גם כשהם חזרו, לא נשברנו ולא הייתה ירידת מתח".

אגב, הסיפתח המוצלח של הדר, שניצח בשני משחקי הבכורה שלו ביורוליג, זיכה אותו בפרס מאמן השבוע במפעל האירופי. גם בחמישיית השבוע יש נציגות למכבי תל אביב בדמות דווין סמית', כשלצדו קוסטאס סלוקאס (פנרבחצ'ה), ואסיליס ספאנוליס (אולימפיאקוס), אנתוני רנדולף (קובאן) ואקפה אודו (פנרבחצ'ה).

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 74:87 בקובנה את ז'לגיריס
רמי הדר: "אני רואה מגמת שיפור, עדיין לא התרגלתי לתפקיד"

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. Alius Koroliovas, GettyImages
ביום שני: הדרבי. הדר/GettyImages, Alius Koroliovas

סוני ווימס, שנהנה ממשחק לא רע עם 16 נקודות, סיכם: "האווירה באולם הייתה מדהימה. היה משחק חזק ולא פשוט, כי ז'לגיריס קבוצה קשוחה. אבל הצגנו את ההגנה שרצינו ועשינו מה שהיינו צריכים, לחזור לתל אביב עם ניצחון. אנחנו מתרגלים האחד לשני וזו רק ההתחלה מבחינתי".

יוגב אוחיון הוסיף: "רצינו להראות שאנחנו יכולים לעשות הגנה, קודם כל בשביל עצמנו, בשביל לשמור על הכבוד שלנו. למרות זאת, היו להם 18 ריבאונדים בהתקפה ואני מקווה שנשתפר ממשחק למשחק. היינו טובים התקפית ואנחנו יכולים לקלוע 90 נקודות בממוצע לערב. יש הרבה פוטנציאל כאן וברגע שנסגור את הצבע שלנו, נראה קבוצה שונה לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן ז'לגיריס קובנה לאו וסטרמן. GettyImages
נהנה מהאווירה. ווימס/GettyImages

הצהובים יפתחו כבר היום בהכנות לדרבי מול הפועל תל אביב, שייערך ביום שני הקרוב בדרייב אין: "הניצחון הזה מעניק לנו ביטחון לקראת הדרבי", הודה אוחיון, "רק צריך להמשיך ככה".

קולטון אייברסון נכנס טוב למשחק וסיים אותו עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים: "זה ניצחון קבוצתי", אמר האמריקאי בסיום, "יש דברים שעשינו יפה מאוד ויש עדיין הרבה מקום לשיפור, אין ספק. אני שחקן קבוצתי, אוהב לדאוג לחברים שלי, לסדר להם חסימות ומצבים טובים, להיאבק על ריבאונד ולהיות אגרסיבי. הסטטיסטיקה האישית לא חשובה לי, אני רוצה לעשות הכל כדי שננצח ומתאים את עצמי לשיטה של הקבוצה".

במכבי תל אביב לא מוותרים גם על קווינסי מילר, שנפצע בקיץ. הצהובים ממשיכים בתהליך השיקום של השחקן ומקווים לראות אותו חוזר למגרשים כבר בעוד כחודשיים-שלושה. בשיחה עם וואלה! ספורט, מילר התייחס למצבו: "אנחנו מרוצים מקצב ההחלמה. אני לא בטוח מתי אחזור, אבל זה הולך טוב, כי הפציעה לא חמורה כמו שפרסמו תחילה". על הקבוצה אמר מילר: "טוב שאנחנו מנצחים ומראים מאמץ קבוצתי. ההגנה חשובה. רמי הדר מאמן מצוין, מאז שהגעתי ראיתי שהוא מנהיג. קשוח איתנו באימונים, אבל בהחלט מנהיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully