וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אני רואה מגמת שיפור, עדיין לא התרגלתי לתפקיד"

מאמן מכבי תל אביב דיבר על השיפור לאחר הניצחון על ז'לגיריס: "היינו אינטנסיביים בשני הצדדים של המגרש", והוסיף: "האם התרגלתי לתפקיד? עדיין לא". ווימס: "המנטליות שלנו השתנתה"

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. GettyImages
"מצדיע לשחקנים". הדר/GettyImages

מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) את ניצחונה השני העונה ביורוליג כשגברה 74:87 על ז'לגיריס קובנה. הליטאים אותם מאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס לא נראו טוב, והצהובים ניצלו זאת כדי להשיג ניצחון שני במפעל האירופי תוך 48 שעות, ולצאת מהמאזן השלילי באירופה. מאמן הצהובים, רמי הדר, דיבר לאחר המשחק ולגבי השינויים שנעשו במועדון.

"מבחינה הגנתית היינו טובים הערב, וזה היה המפתח. אני חושב שאנחנו עדיין לא משחקים מספיק טוב מהבחינה הזו, אך יש עוד דרך ארוכה. היינו מפוקסים והצלחנו להוציא לפועל את השיטה שלנו כמו שצריך. אני חושב שהיינו יותר אינטנסיביים בשני הצדדים של המגרש וזה שינוי חשוב, החבר'ה עשו מאמץ גדול ואני מצדיע להם על כך".

הדר התייחס גם ליכולת החלשה של היריבה: "אני לא חושב שהם קבוצה חלשה מבחינה התקפית אבל הערב הם לא קלעו טוב, וזה מה שייצר את ההפרש עבורנו. גם ברגעים שהם חזרו לא נשברנו ולא היתה ירידת מתח פנימית, שיחקנו כמו שרצינו".

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן ז'לגיריס קובנה לאו וסטרמן. GettyImages
"המנטליות שלנו השתנתה". ווימס/GettyImages

הדר המשיך: "אני מאוד שמח שניצחנו תוך 48 שעות שני משחקים עם עומס גדול מבחינה פיזית ורגשית. אני מאמין שבעתיד נבצע את הדברים טוב יותר ואני אוהב את מה שאנחנו עושים. היום המשכנו במגמת השיפור ויש עוד הרבה דברים לעשות ולשנות. עכשיו נטוס הביתה, נתכונן לדרבי ואחריו לברצלונה, אין לנו זמן לנוח. האם התרגלתי לתפקיד? עדיין לא".

סוני ווימס: "המנטליות שלנו השתנתה. מבחינת סגנון המשחק אנחנו רוצים להיות טובים יותר מבחינה הגנתית, והערב עשינו את זה כמו שצריך. אנחנו צריכים עוד זמן להתגבש, יש כאן שחקנים חדשים ואנחנו צריכים עוד זמן להסתגל. יש עוד עונה ארוכה וככל שהיא תתקדם נשחק טוב יותר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully