וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדוני סוביסארטה יתמנה למנהל הספורטיבי של מארסיי

הספרדי (55) שהחזיק בתפקיד דומה בברצלונה עד שפוטר בינואר 2015 צפוי להחליף את גונטר יאקוב שפוטר. שוער העבר כבר נפגש עם המאמן החדש רודי גרסיה, הודעה רשמית צפויה במסע"ת בחמישי

אנדוני סוביסארטה המנהל המקצועי של ברצלונה. Manu Fernandez, AP
חוזר לעבוד. סוביסארטה/AP, Manu Fernandez

המהפכה במארסיי נמשכת, אחרי שמועדון הפאר הצרפתי נרכש על ידי איש העסקים האמריקאי פרנק מקורט בשבוע שעבר ואחרי מינויו של רודי גרסיה למאמן במקום פרנק פאסי, היום (רביעי) פוטר המנהל הספורטיבי גונטר יאקוב. הבלגי נפרד ממארסיי שלושה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד ושלושה ימים לאחר שהנשיא ז'אק הנרי איירו כבר הודה כי גרסיה נפגש עם אנדוני סוביסארטה. כעת, לאחר פיטורי יאקוב, הדיווחים בצרפת גורסים כי שוער העבר של נבחרת ספרד עומד להפוך למנהל הספורטיבי החדש.

סוביסארטה (55), החזיק באותו התפקיד בברצלונה במשך כחמש שנים. הוא מונה ב-2010 כמחליפו של צ'יקי בגירסטיין, היה מעורב בין השאר בהחתמות של לואיס סוארס, חאבייר מסצ'ראנו ואיבן ראקיטיץ', ופוטר בינואר 2015. בעבר גם שימש כשוער ברצלונה, אתלטיק בילבאו ו-ולנסיה, ואף רשם 126 הופעות בין הקורות של נבחרת ספרד. מארסיי תכנס מסיבת עיתונאים מחר בשעות הצהריים, אז היא צפויה להודיע רשמית על מינויו של סוביסארטה.

עוד בנושא

צרפת: מארסיי עברה רשמית לידי איש העסקים האמריקאי פרנק מקורט
רשמי: רודי גרסיה מונה למאמן מארסיי, יאמן בשנתיים וחצי הקרובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully