וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: רודי גרסיה מונה למאמן מארסיי, יאמן בשנתיים וחצי הקרובות

עידן פרנק מקורט במועדון הפאר הצרפתי יצא לדרך: המאמן שלא עבד מאז פוטר מרומא יחליף את פרנק פאסי וצפוי לעמוד על הקווים כבר ביום ראשון מול פ.ס.ז'. כרגע נראה כי קמפוס לא יגיע

מאמן רומא, רודי גרסיה. 'Felice Calabro, AP
חוזר לצרפת. גרסיה/AP, 'Felice Calabro

עידן פרנק מקורט במארסיי יוצא לדרך. איש העסקים האמריקאי שרכש את מועדון הפאר הצרפתי בתחילת השבוע הבטיח להשקיע 200 מיליון יורו בארבע השנים הבאות, והנה הוא מתחיל לעבוד. היום (חמישי) הודיעו במועדון על מינויו של רודי גרסיה למאמן הקבוצה. האחרון חתם לשנתיים וחצי הקרובות והוא צפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הפיקנטי מול פריס סן ז'רמן במחזור הליגה הקרוב ביום ראשון.

גרסיה לא אימן מאז פוטר מרומא בינואר האחרון, ולמעשה הוא ייאלץ להגיע כעת לסיכום על התרת חוזהו מול הקבוצה מבירת איטליה, שכן הוא עדיין מקבל ממנה משכורת. הוא יחליף את פרנק פאסי, שמונה למאמן זמני באוגוסט 2015 ומאז קיבל את המינוי הקבוע, אך עם הגעתו של מקורט היה ברור כי לא יישאר בתפקיד.

עם זאת, תוכניתו של מקורט להנחית בתפקיד המנהל הספורטיבי את אקס מונאקו לואיס קמפוס עלתה על שרטון, כאשר הפורטוגלי פוצץ את המסע ומתן והחליט להצטרף לפרוייקט של איש העסקים המתמודד על רכישת ליל בימים אלה.

גרסיה (52) פרץ לתודעה של אוהדי הכדורגל באירופה כאשר הצעיד את ליל לדאבל מרשים בעונת 2010/11. הוא זכה שלוש פעמים בתואר מאמן העונה בצרפת ולאחר מכן עבר לרומא. עם הקבוצה מבירת איטליה הוא סיים פעמיים ברצף במקום השני, עד שפוטר כאמור בינואר 2016.

עוד בנושא

צרפת: מארסיי עברה רשמית לידי איש העסקים האמריקאי פרנק מקורט

עדכון ראשון: 14:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully