וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עברה רשמית לידי איש העסקים האמריקאי פרנק מקורט

אחרי 20 שנה בשליטת משפחת לואי דרייפוס, הבעלות הועברה תמורת כ-45 מיליון יורו לטייקון שהבטיח להשקיע 200 מיליון יורו בארבע השנים הקרובות: "נפתח פרק חדש בהיסטוריה של מארסיי"

פרנק מקורט הבעלים החדש של מארסיי (משמאל) לצד הבעלים הקודמת מרגריטה לואי דרייפוס. רויטרס
המוכרת והקונה. מרגריטה לואי דרייפוס לצד פרנק מקורט/רויטרס

מארסיי עברה הערב (שני) רשמית לידיו של איש העסקים האמריקאי פרנק מקורט, מי שהיה בעבר הבעלים של קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס. המועדון הודיע כי מרגריטה לואי דרייפוס מכרה את הקבוצה עליה השתלט בעלה המנוח ב-1996, וכעת תנסה מארסיי לצאת לדרך חדשה ולהחזיר את הקהל לסטאד ולודרום, אחרי שבמשחק האחרון (0:1 על מץ) שקידם את הקבוצה למקום ה-12 בטבלה הצרפתית, נכחו כ-25 אלף צופים בלבד. כזכור, הקבוצה הועמדה למכירה בעקבות המחאה הסקסיסטית של האוהדים נגד הבוסית בעונה שעברה.

מקורט בן ה-63 שילם סכום המוערך בכ-45 מיליון יורו כדי לרכוש את הקבוצה שזכתה בליגת האלופות ב-1993, והבטיח להשקיע 200 מיליון יורו בארבע השנים הבאות. הפורטוגלי לואיס קמפוס, לשעבר המנהל הטכני של מונאקו, צפוי להתמנות למנהל הספורטיבי החדש ולהביא גם מאמן במקום פרנק פאסי, כשבין המועמדים נמצאים בני ארצו אנדרה וילאש בואש ומרקו סילבה.

מקורט, שנחשב לאחד האנשים השנואים בספורט האמריקאי אחרי שגירושין מכוערים מאשתו הובילו לפשיטת רגל של הדודג'רס עד שהליגה לקחה ממנו את הקבוצה ומכרה אותה ב-2012 למג'יק ג'ונסון, מקווה להיות קצת יותר אהוד בצרפת. "היום נפתח פרק חדש בהיסטוריה המפוארת של אולימפיק מארסיי, פרק שאני חש גאווה וכבוד להיות חלק ממנו", אמר בהודעה הרשמית. "אין לי ספק שהאתגרים עמם נאלצה מארסיי להתמודד על המגרש ומחוצה לו, השפיעו לרעה על האוהדים בשנים האחרונות. למרות הקשיים, הקהל היה נאמן והפגין את כוחו. אני רוצה להגיד לאוהדים: תודה על התמיכה המתמשכת שלכם. ואולי חשוב יותר, אני רוצה להתחייב כי אעשה כל מאמץ כדי להיות ראוי לתמיכה שלכם".

מקורט הוסיף: "זו חובתי להחזיר את מארסיי לדרג הכי גבוה של הכדורגל האירופי. אנחנו נעשה את זה. יש לנו תכנית שאפתנית כדי לעמוד במטרות, יש לנו את המשאבים ואת האומץ להשקיע ולקחת החלטות קשות. לשם כך נדרשת מנהיגות חדשה וגם סבלנות. יש לי ביטחון מלא בז'אק הנרי-ארו, המנכ"ל החדש של מארסיי, וביכולת שלו ליישם את התכניות שלנו ולהבטיח את הצלחת המועדון. אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו, יחד נשים את המועדון על המסלול הנכון לתהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully