וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס. אשדוד: אסייג מציב מטרות, אינברום פצוע

המאמן הזמני של הכתומים דיבר עם שחקניו לפני רבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב): "תשכחו מה שהיה, המטרה היא פלייאוף עליון". רוטציה באשדוד, שחקן הכנף ייעדר

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית25/10/2016
בני יהודה תל-אביב
    1:1
      מ.ס. אשדוד
        יעקב אסייג עוזר מאמן בני יהודה. קובי אליהו
        חוזר לפרונט. יעקב אסייג/קובי אליהו

        אחרי הפיטורים של אריק בנאדו, יתייצב מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב) יעקב אסייג על הקווים של בני יהודה כמאמן הזמני, במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד. "תשכחו מה שהיה", אמר היום אסייג לשחקנים. "יש פה קבוצה טובה והמטרה היא להגיע לפלייאוף העליון".

        לא ברור כמה שינויים יערוך אסייג במשחק, אך כרגע ברור שהוא לא מעוניין במהפכה של ממש בהרכב. אגב, ההחלטה הראשונה של אסייג הייתה להחזיר את סרט הקפטן לאיציק עזוז שצפוי לפתוח.

        אור אינברום מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
        יחמיץ גם את המשחק מול הפועל רעננה בשבת. אור אינברום/לירון מולדובן

        מנגד, אור אינברום ייעדר משני המשחקים הקרובים של מ.ס. אשדוד בשל דלקת בגיד פיקת הברך. אינברום שותף רק כמחליף בשבת מול בית"ר ירושלים בשל פציעה אחרת, וכאמור נפצע במקום אחר וייעדר לפחות שבועיים.

        לקראת המשחק הוחלט לתת מנוחה לרועי בקל וקרלו ברוצ'יץ', כאשר גם דן ביטון ייעדר בשל מתיחה בשרירי המפשעה. המאמן רוני אוואט הבהיר לשחקנים שלמרות שהליגה היא הדבר החשוב ביותר, המועדון עדיין מצפה מהם להתקדם במפעל גביע הטוטו. אוואט גם ייתן הזדמנות למספר שחקנים שלא שיחקו להוכיח את עצמם וייתכן אף שאחרי תקופה ארוכה ישחק אדיר טובול הוותיק. קיימת עדיין התלבטות בין טובול לבן בן יאיר כמגן שמאלי. מי שיפתח בשער יהיה רועי משפתי.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: יגאל פריד
        אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully