וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו פוטר מאימון בני יהודה, אסייג החזיר את סרט הקפטן לעזוז

24.10.2016 / 16:20

הזהובים, שפתחו את העונה עם שש נקודות ונמצאים מתחת לקו האדום, נפרדו מהמאמן. "אין מנוס מביצוע שינוי בצוות המקצועי". מחליפו הזמני ביצע פעולה ראשונה אחרי פגישה עם ההנהלה

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. מגד גוזני
משלם את המחיר. בנאדו/מגד גוזני

אריק בנאדו פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן בני יהודה. המאמן בן ה-42 פתח את העונה עם קבוצתו כשהיא משיגה שש נקודות בלבד מ-21 אפשריות ונמצאת במקום ה-13 והלפני אחרון בליגה ושילם על כך את המחיר. הוא המאמן השלישי שמוחלף העונה בליגת העל אחרי אלי גוטמן בהפועל תל אביב ורוני לוי במכבי חיפה, שהוחלף עוד לפני העונה. מי שימלא את מקומו של בנאדו באופן זמני הוא מאמן השוערים יעקב אסייג.

כמו כן, הודיע המועדון באופן רשמי שסרט הקפטן הוחזר לאיציק עזוז. חסן אבו זייד ואלון תורג'מן ענדו את הסרט בשבועות האחרונים לאחר סכסוך בין בנאדו לקפטן הוותיק, שכעת יקבל אותו חזרה. בהודעה נכתב גם כי מאמן הכושר דוד בובליל ביקש להישאר נאמן לבנאדו וסיים את תפקידו, כאשר בימים הקרובים ימנו הזהובים מאמן כושר חדש.

בנאדו בן ה-42, אחד הבלמים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, אימן בעבר את מכבי חיפה והנבחרת הצעירה, לפני שהגיע לבני יהודה בקיץ החולף, אך חילוקי הדעות עם ההנהלה והיכולת המאכזבת על כר הדשא הביאה לכך שפחות או יותר החל ממחזורי הפתיחה, שאלת עתידו המקצועי היתה באוויר. בחלוף שבעה מחזורים מדורגת בני יהודה במקום ה-13 בטבלה עם ניצחון בודד, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בני יהודה: עוזר המאמן משה הרשקו פוטר, אברמוב רוצה את אבוקסיס
ליגת העל: מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בני יהודה

אוהדי בני יהודה. טל לוי
אוהדי בני יהודה עוברים ימים לא קלים/טל לוי

עוד מוקדם יותר, כמה מאוהדי בני יהודה הגיעו היום למתחם האימונים של הקבוצה וניסו למנוע את כניסתו של המאמן אריק בנאדו למתחם, זאת בעקבות הכעס שלהם כלפיו בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה. מאוחר יותר, לאחר שהחל האימון, אותם אוהדים פרצו לכר הדשא, התקרבו אל המאמן ואיימו עליו שיירד מהמגרש. אז התערבו אנשי בני יהודה ורק בזכותם אותם אוהדים הורחקו מכר הדשא. למקום הוזמנה ניידת משטרה והאימון נמשך כסדרו.

מאז התבוסה 4:1 ביום שבת למכבי פתח תקוה, בשכונה עשו הכל כדי לסמן לבנאדו את הדרך החוצה, וכחלק מהשינויים בצוות המקצועי של הכתומים, החליט הבעלים, ברק אברמוב, למנות לפחות באופן זמני את מאמן השוערים, יעקב אסייג, כמנג'ר במועדון.

בנאדו החזיק בחוזה ארוך טווח, ובהנהלת המועדון לא היו מעוניינים לשלם לו פיצוי גבוה, וזו הסיבה שהפיטורים שלו עוכבו עד כה. עם זאת, כל הצדדים מעוניינים בפירוק החבילה. במועדון כרגע ממתינים לראות אם יהיו התפתחויות מכיוון יוסי אבוקסיס ובני סכנין, ואם המאמן יגיע להסדר על עזיבת הקבוצה, הוא צפוי לנחות לקדנציה נוספת בשכונה. אם הדבר לא יקרה, אברמוב צפוי למנות מאמן אחר בעל ניסיון, כשעדיין אין מועמדים נוספים.

עדכון ראשון: 13:20

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully