וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עוזר המאמן משה הרשקו פוטר, אברמוב רוצה את אבוקסיס

23.10.2016 / 13:46

בבני יהודה ממתינים שבנאדו יעזוב את התפקיד מיוזמתו, ופיטרו את העוזר שהיה מינוי אישי של המאמן. הבעלים מעוניין להחליפו במאמן שלא מרוצה בבני סכנין, אך עשוי למנות מנהל מקצועי מעל בנאדו

ברק אברמוב הבעלים של בני יהודה. ברני ארדוב
רוצה את אבוקסיס. אברמוב/ברני ארדוב

1. התבוסה 4:1 למכבי פתח תקוה עשתה את שלה, וגבתה קורבן ראשון: הנהלת בני יהודה הודיעה היום (ראשון) שעוזר המאמן משה הרשקו סיים את תפקידו בקבוצת הבוגרים. על פי הודעת הקבוצה, ההנהלה הציעה להרשקו להשתלב במחלקת הנוער. הפיטורים נראים כחלק מהמגמה של ההנהלה לגרום למאמן אריק בנאדו להתפטר, לאור העובדה שעוזר המאמן הרשקו היה מינוי אישי של בנאדו.

2. רק לפני מספר שבועות, אחד מסמלי בני יהודה אסי בלדוט, פרש שלא מרצון. הנהלת הקבוצה החליטה שבלדוט לא ממש מתאים לסגל החדש של הקבוצה ומרוויח ככל הנראה יותר מדי כסף בשביל לשבת על הספסל. אלא שלחץ האוהדים על ההנהלה בעקבות אותו מהלך השאיר את בלדוט בקבוצה בתפקיד חדש: עוזר מאמן. אתמול (שבת) אחרי ההפסד 4:1 בידי מכבי פתח תקוה הוציאה ההנהלה הודעה בה היא שוללת פרסומים על אפשרות שהמאמן אריק בנאדו יפוטר, אך גם באותה הודעה נכתב כי הצוות המקצועי של הקבוצה יתחזק. מאמן ראשי ושלושה עוזרי מאמן כבר מונו מתחילת העונה, זה כמובן כולל את יעקב אסייג. אולם אל תטעו, על הנייר אסייג ובלדוט אמורים להיות עוזרי מאמן, בפועל אסייג הוא מאמן שוערים לכל דבר ובלדוט בכלל לא עבר בבקרה ולא מורשה לשבת על הספסל. לרקורד, הוא רשום כשחקן בכפר שלם. "השחקנים יודעים שאריק לא מחליט כלום וככה זה נראה", אמר אחד השחקנים. "ברק לא ניהל בחיים קבוצה ובפועל הוא המנג'ר והוא מחליט פה הכל".

עוד בנושא:
הלחץ על בנאדו גובר: מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בני יהודה
בני יהודה החליטה לחזק את הצוות המקצועי: "מעמדו של בנאדו יציב"

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
אין לו יותר מדי סמכויות. בנאדו/ניב אהרונסון

3. "אם בנאדו היה רוצה לעזוב אף אחד בבני יהודה לא היה עוצר אותו", טען אתמול מקורב להנהלה. "הדבר היחיד שמחזיק אותו שם זה החוזה הארוך שלו". אחרי התבוסה במועדון מחכים שבנאדו יתפטר מתפקידו. כרגע אין בכוונת הקבוצה לפטרו בגלל הפיצויים הגבוהים שהוא צפוי לקבל ולכן הוא עדיין בתפקיד. אברמוב גם אמר בשיחות סגורות כי היה מעדיף לראות בנאדו לוקח אחריות ועוזב את הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום. כמו כן, בבני יהודה נשקלת האפשרות למנות מנהל מקצועי מעל בנאדו, אך מבחינת הבעלים הוא היה מעדיף לראות את יוסי אבוקסיס עומד על הקווים. בין אברמוב לאבוקסיס ישנם יחסים קרובים ואם האחרון שלא מרוצה בסכנין בשל ההשקעה הדלה בקבוצה שם, יחליט לעזוב, הוא ימצא את עצמו בשכונת התקווה מהר מאוד. "עשו הכל כדי שבנאדו יילך", טען שחקן בקבוצה. "את השחקנים החליפו לו, מי יהיה הקפטן קבעו לו, רק חסר שיגידו לו באיזה הרכב לעלות ושאברמוב יעביר את האימונים".

4. התחושה בקרב האוהדים וההנהלה כי ימיו של בנאדו ספורים במועדון. האווירה הזאת בהחלט משפיעה על השחקנים שאתמול סיפרו כי אין ממש מחויבות על המגרש ואף אחד לא סופר את המאמן. נדמה כי גם בנאדו עצמו מרגיש ככה ומקורבים אליו טוענים כי אם הנהלת בני יהודה תציע לו פיצוי הולם הוא לא בהכרח יתנגד. בנאדו, לפחות כך מספרים בשכונה, גם עסוק במלחמות כוח. הוא מנסה להראות לשחקנים כי הוא זה שקובע ולראייה בחר להתעמת לפני כשבוע וחצי עם ניקולה מיטרוביץ' שקיבל לאחרונה לא מעט חיזוקים מהנהלה. "קורה פה משהו מאוד לא בריא בקבוצה", הוסיף אותו שחקן. "עדיף שיעשו לזה סוף עכשיו, כי אם לא, נמצא את עצמנו בתחתית כל העונה".

עדכון ראשון: 9:46

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully