וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל לוקאטלי: "עדיין לא מעכל, תזכירו לי מה עשיתי מול יובנטוס?"

מילאן מאוהבת בקשר בן ה-18, שלהט בניצחון על יובנטוס וחגג: "המשפחה שלי אהדה את יובה, אבל עכשיו כולה שייכת למילאן". מונטלה: "העונה שלנו התחילה", אלגרי: "לוקאטלי סיפק הופעה מרשימה"

רויטרס

לקראת המשחק בין מילאן ליובנטוס, סיפר מאמן הגברת הזקנה מסימילאנו אלגרי: "העתיד של הכדורגל האיטלקי נמצא בסגל של הרוסונרי", אמש (שבת) הטענה הזו של אקס מילאן קיבלה תוקף מיוחד עם ההופעה המהפנטת של מנואל לוקאטלי. הקשר בן ה-18 הצטיין עבור הרוסונרי ועם ביצוע מרשים הכניע את ג'אנלואיג'י בופון וסידר למילאן ניצחון ראשון על הביאנקונרי אחרי תשעה מפגשים. האלופה ספגה הפסד בשני ברציפות בסן סירו, במשחקו בו גונסאלו היגואין לא הצליח לייצר בעיטה אחת למסגרת ב-90 דקות.

עוד בנושא:

שער ענק של מנואל לוקאטלי סידר למילאן 0:1 על יובנטוס
הילד ח"י בחלום: מנואל לוקאטלי בן ה-18 הוא הכוכב החדש של מילאן

באתר 'Who Scored' העניקו לפלא את הציון הגבוה ביותר - 7.9, עם שלושה איומים לעבר השער של בופון, יותר מכל שחקני מילאן. הקשר הצטרף לג'אנלואיג'י דונארומה ואלסיו רומאניולי, שנחשבים לחלק העיקרי בתחייה של הרוסונרי. מנכ"ל המועדון, אדריאנו גליאני, הודה כי השלמת העברת הבעלות מסלביו ברקלוסקוני לקבוצה הסינית תושלם כבר בחודש הבא. לוקאטלי הנרגש סיפר בסיום: "אני עדיין לא מעכל מה עשיתי, אתם יכולים להזכיר לי בבקשה מה קרה לי מול יובנטוס? ברצינות, הבקעתי מול השוער הטוב בעולם. אני מקדיש את השער הזה למשפחה שלי, שהיא אוהדת יובנטוס, אבל היום כולה מילאן. אין לי סוד, פשוט היה לי מזל. אני חייב להמשיך עם היכולת הזו, ההופעה הטובה היא שלנו. ברלוסקוני רצה אותי בקבוצה הבוגרת, והניצחון הזה מגיע לו. ניצחנו את הקרב, אבל לא את המלחמה - חשוב שניקח את הניצחון הזה בצורה טובה".

המאמן וינצ'נזו מונטלה החמיא: "עבדנו קשה ואני מתרגש בשביל השחקנים שלי. הגיע להם לחגוג, ואני מאושר על ההופעה הזו. נבנה על הביטחון מהמפגש מול יובנטוס, העונה שלנו רק התחילה". מהצד השני, אלגרי זעם: "מותר להפסיד, אבל הם בעטו רק פעם אחת למסגרת שלנו. היינו חסרי מזל והשופט פסל לנו שער חוקי. אני לא רוצה שנפעיל לחץ על השופט, אלא על היריבות. לוקטאלי כבש שער מיוחד, הוא באמת סיפק הופעה מרשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully