וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מחכה ליובה: היגואין נואש לכבוש, הונדה חוזר מהפציעה

לראשונה מזה שנים, היריבות הגדולות ייפגשו למשחק צמרת, כאשר הרוסונרי בפיגור חמש נקודות מהאלופה. פיפיטה, שלא מצא את הרשת אשתקד מול דונארומה, ינסה להכניע אותו (21:45, ספורט 2)

רויטרס

אחד המשחקים הכי מעניינים של העונה בליגה האיטלקית ייערך הערב (שבת, 21:45, ספורט 2), כאשר מילאן תארח בסן סירו את האלופה יובנטוס, אשר מובילה עליה בחמש נקודות לאחר שמונה מחזורים.

לשם שינוי, למפגש בין הקבוצות גם יש משמעות, אחרי שנים ארוכות בהן מילאן דשדשה בעוד יובה דרסה את הליגה. הרוסונרי מרוכזים כל כולם בליגה העונה ואחרי פתיחה לא טובה של העונה, הם צברו 13 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים וזינקו למקום השלישי בטבלה. הגברת הזקנה לעומת זאת, מגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל 0:1 גדול בליון בליגת האלופות ביום שלישי. היא תשמח להאריך את רצף ההצלחות שלה מול היריבה הגדולה, עליה גברה בכל תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

עוד בנושא:

איך הפך מאורו איקרדי לשחקן השנוא בעולם?

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
נואש לכבוש מול מילאן. היגואין/רויטרס

גונסאלו היגואין, שבעונה שעברה כבש לא פחות מ-36 שערי ליגה עבור נאפולי, לא הצליח לעשות זאת בשני המפגשים שלו מול ילד הפלא ג'אנלואיג'י דונארומה וינסה להכניע אותו הפעם: "לא אכפת לי איך, אבל אני נואש להבקיע מול מילאן כדי לכפר על העונה שעברה".

בצד השני יקבלו בחזרה את קייסוקה הונדה, שהחלים מהפציעה ולוקחים את ההצלחות האחרונות בפרופורציות. כוכב העבר של מילאן, ג'נארו גאטוסו, טען: "מילאן בכושר טוב, אבל יובה הכי טובה והכי חזקה. מילאן לא תיקח אליפות, אבל היא קבוצה צעירה ואני מאוד אוהב את מה שמונטלה עושה שם בינתיים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully