וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים של מכבי תל אביב נמנעו מלהתראיין, ארז אדלשטיין: "קרה שהזרים שיחקו"

21.10.2016 / 8:16

השחקנים הישראלים מיהרו למקלחות לאחר ההפסד לריאל מדריד אחרי שרובם לא שותפו במחצית השנייה, המאמן: "ניסינו משהו אחר שהצליח. היינו צריכים יותר אתלטיות". חוסר שביעות רצון בקרב ההנהלה, גאודלוק: "אני עדיין נסער. לא מספק אותי שחזרנו מפיגור"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מועקה גדולה שררה אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב לאחר ה-89:82 הביתי לריאל מדריד ביורוליג. שחקניה הישראלים של הקבוצה, אשר רובם לא שיחקו במהלך המחצית השנייה, לא התראיינו ומיהרו למקלחות, כשבשיחה עם השחקנים הדגיש המאמן ארז אדלשטיין את חשיבות שיפור משחק ההגנה והתיאום. במסיבת העיתונאים שלאחר ההתמודדות נשאל אדלשטיין האם הוא חושב שהישראלים שלו מספיק טובים, ומדוע העדיף שלא לשתפם בחלק השני של המשחק: "ניסינו כל מיני דברים. למכבי תל אביב יש ישראלים מצוינים אשר רובם שחקני נבחרת ישראל. קרה שהזרים שיחקו. היינו צריכים משהו אחר, יותר אתלטיות. ניסינו משהו שהצליח, אז הלכנו עם זה. בכל מקרה, אני מקווה להמשך טוב יותר וגאה בשחקנים שהשאירו הכול על הפרקט".

בהנהלת מכבי תל אביב שוחחו לאחר המשחק והביעו חוסר שביעות רצון ממאזן הקבוצה (2:0), אך למרות זאת שמרו על אופטימיות: "מקווים שבשבוע הבא נתעשת. אפשר לצאת מעודדים מהיכולת במחצית השנייה".

"היתה לנו מחצית שנייה טובה, אבל יש לנו דרך ארוכה עוד לעבור גם בכל מה שנוגע לתיאום ולתקשורת בינינו", אמר סוני ווימס. "ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה, שחקנים לא היו על המגרש במקומות שהם היו צריכים להיות. אני לא יודע איך נשתפר בזה אבל חייבים לעשות זאת מהר". אנדרו גאודלוק הוסיף: "התאמנו קשה על ההגנה לאחרונה אז אני יודע שאנחנו יכולים לעשות את זה, למרות שלא עשינו זאת במהלך המשחק מול ריאל מדריד. אני עדיין נסער מההפסד אז קשה לי להגיד מה בדיוק קרה. נכון, חזרנו מפיגור אבל הפסדנו וזה לא בסדר מבחינתי ולא מספק אותי".

עוד בנושא:

בעברית זה נשמע פחות טוב: היממה שלא היטיבה עם הכדורסלן הישראלי
ארז אדלשטיין: "לכל קבוצה יש בעיות, אני צריך לפתור את שלנו"
ריאל מדריד ניצחה 82:89 את מכבי תל אביב בחוץ

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
"מקווה להמשך טוב יותר". אדלשטיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully