וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 82:89 את מכבי תל אביב בחוץ

הספרדים ברחו ל-15 הפרש במחצית הראשונה, לפני שריצת 0:16 של המארחת בפתיחת הרבע השלישי החזירה אותם למשחק. אלא שיול, קארול ופרננדס הובילו את ריאל לניצחון יפה בהיכל ואת הצהובים למאזן 2:0

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) את הפסדה השני ביורוליג העונה, כאשר נכנעה 89:82 בבית מול ריאל מדריד ונפלה למאזן 2:0 העונה במפעל. אחרי ההפסד הצמוד במילאנו בשבוע שעבר, הצהובים קיוו להפתיע את היריבה הספרדית החזקה, אך שוב גילו שלפחות כרגע, הם לא מספיק טובים לכך.

ריאל פתחה את המשחק בשליטה מלאה, כשהיא משיגה ריבאונדים בהתקפה וחטיפות ללא הרף. פער השיא במחצית הראשונה הגיע ל-15 נקודות ולהפסקה ירדה ביתרון 33:46. את המחצית השנייה פתחה מכבי תל אביב עם ריצת 0:16 פנטסטית, שהעירה את ההיכל וקבעה מהפך, אבל הניסיון של הבלאנקוס (שהפעם שיחקו דווקא בסגול) עשה את שלו ולצד יכולת חלשה של מכבי תל אביב ברבע המכריע, המשחק שוב הפך לחד צדדי משהו ולמרות שהצהובים צימקו מעט לקראת הסיום, כאשר ג'יי סי קארול ורודי פרננדס מככבים ומובילים את ריאל לניצחון ולמאזן 0:2 במפעל העונה.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דונטיי דרייפר שחקן ריאל מדריד. יוסי ציפקיס
רבע ראשון מבולבל. אוחיון מול דרייפר/יוסי ציפקיס

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם אנדרו גאודלוק, יוגב אוחיון, דווין סמית', מאיק צירבס וסוני ווימס. הבלאנקוס, הפעם בסגול, עלו עם דונטיי דרייפר, רודי פרננדס, גוסטבו איון, סרחיו יול וטריי תומפקינס. סמית' קלע את הסל הראשון במשחק. הספרדים הטיחו שלשות ללא הצלחה, אבל הצהובים היו מבולגנים בעצמם בפתיחה. ריאל לקחה ריבאונדים בהתקפה ללא הרף ואיון עלה לשש נקודות וקבע 6:10 אחרי כמעט חמש דקות. עוד שתיים של תומפקינס הובילו לטיים אאוט צהוב. גם זה לא עזר. סמית' עוד צלף שלשה מהפינה, אבל מכבי תל אביב איבדה עוד ועוד כדורים ויול קבע 9:16. הפער עלה לתשע, מכבי צימקה קצת ו-ווימס סיים את הרבע עם סל ועבירה לא ספורטיבית שסחט. 16:20 לאורחים בסיום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טריי תומפיקנס שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
תומפקינס מעל צירבס/יוסי ציפקיס

רבע 2:

ווימס המשיך לצבור נקודות, אבל ריאל שמרה על יתרון בטוח וקארול קבע 19:25. קארול קבר עוד צ'אקה ואדלשטיין שוב הזעיק פסק זמן. גם זה לא עזר והפער צמח לדו ספרתי, בעוד הדציבלים בהיכל ירדו משמעותית. קארול המשיך להתעלל בצהובים ועוד שלשה שלו קבעה 23:37 מוחץ לאורחים, חמש דקות להפסקה. הקצב ירד מאוד בדקות הבאות, בעוד צירבס צובר עבירה שלישית עוד לפני ההפסקה. עוד טעות הגנתית של הצהובים במהלך האחרון של המחצית הוביל לשלשה של פרננדס, שהורידה את ריאל להפסקה ביתרון מבטיח, 33:46.

קארול סיים את המחצית עם 11 נקודות, איון עם עוד 9 ו-6 ריבאונדים וריאל כולה לקחה לא פחות מ-11 ריבאונדים בהתקפה וחטפה 7 כדורים. את מכבי תל אביב הוביל ווימס, עם 7.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול ריאל מדריד. יוסי ציפקיס
גאודלוק סחב את מכבי תל אביב בפתיחה/יוסי ציפקיס

רבע 3:

ריצת 0:10 בפתיחת המחצית השנייה, תוך 2:14 דקות, החזירה את מכבי תל אביב במהרה למשחק ולפיגור שלוש בלבד. סילי צלף שלשה נוספת ואנחנו כבר בשוויון, 46:46, בעוד ריאל לא קולעת נקודה בארבע הדקות הראשונות של הרבע. נקודה של ראד מהקו השלימה מהפך ויתרון ראשון מאז דקת הפתיחה של המשחק. אחרי חצי רבע, רייס סופסוף עצר ריצת 0:16 צהובה עם שלשה ועבירה. ריאל המשיכה להשתלט מחדש על המשחק ועלתה ל-52:57, לפני שראד סיפק דאנק אדיר. למרות זאת, היתרון נותר אצל האורחים גם בסוף הרבע, 57:62.

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
ריצת 0:16 החזירה את הצהובים למשחק/יוסי ציפקיס

רבע 4:

הקבוצות החליפו שלשות בפתיחת הרבע המכריע, לפני סל משוגע של יול שהעלה ל-63:67. עוד שלשה של קארול וסל של רנדולף פתחו כבר פער של שבע נקודות, 65:72, שבע דקות לסיום. האורחים המשיכו להתקרב לניצחון, כאשר יול קלע שתיים והעלה את הפער ל-10. מכבי תל אביב ניסתה להשאיר את המשחק בחיים ואייברסון צבר נקודות, אבל זה לא ממש הספיק. גאודלוק הוריד למינוס חמש, עם שלשה, דקה לסיום והוסיף עוד שתיים מהקו, אבל יול הגיב בשתיים משלו. דונצ'יץ' קינח בשתיים מהקו והטקס תם. 82:89 לריאל בסיום.

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. יוסי ציפקיס
ווימס מחפש פתרונות מול רודי פרננדס/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה:

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 18 (7 ריב'), אנדרו גאודלוק 16 (5 אס'), סוני ווימס 15 (5 אס'), די ג'יי סילי 10, קולטון אייברסון 10, מאיק צירבס 6, דווין סמית' 5, יוגב אוחיון 2, גל מקל, גיא פניני, סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר שיחקו ולא קלעו.

קלעו לריאל מדריד: ג'ייסי קארול 18, רודי פרננדס 16, סרחיו יול 14 (11 אס'), אנתוני רנדולף 9, גוסטבו איון 9 (8 ריב'), אותלו האנטר 7, טריי תומפקינס 6, פליפה רייס 4, יונאס מצ'יוליס 4, לוקה דונצ'יץ' 2, דונטיי דרייפר שיחק ולא קלע.

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. יוסי ציפקיס
מאסטר. יול/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully