וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "לכל קבוצה יש בעיות, אני צריך לפתור את שלנו"

20.10.2016 / 23:00

מאמן מכבי תל אביב הסביר אחרי ההפסד לריאל מדריד: "אי אפשר לתת להם להוביל ב-12 הפרש ואז לרדוף. כל שבוע יהיו כאלה שישחקו יותר ופחות, היינו צריכים לתת לווימס וגאודלוק מנוחה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור השני ביורוליג נפתח היום (חמישי) עם הפסד שני ברציפות של מכבי תל אביב. הצהובים של ארז אדלשטיין נכנעו 89:82 לריאל מדריד. הבלאקנוס כבר החזיקו ביתרון של 15 במחצית הראשונה, אולם גם ריצת 0:16 של הצהובים לא הספיקה עבור המארחת, ששוב הפסידה אחרי ההופעה המאכזבת במילאנו בשבוע שעבר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה לריאל מדריד
יורוליג: אולימפיאקוס הביסה את אפס 66:90, ספאנוליס עשה היסטוריה

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
עוד הפסד. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

ארז אדלשטיין סיפר בסיום: "שיחקנו מול ריאל מדריד, ואי אפשר לתת להם להוביל 12 הפרש ולרדוף אחריהם. היה ברור שנעשה את הריצה שלנו, והיא נעצרה. קודם כל, ריאל לקחו בחצי השני רק שני כדורים חוזרים בהתקפה. למרות החסרונות שלנו, היו כאן כמה כדורים חוזרים של סילי ופניני, ככה צריך לשחק. אייברסון נלחם בצבע, והדליק את כולם. פספסנו חילוף או שניים על ג'ייסי קארול, אני לא זוכר קלעי כזה באירופה".

על הישראלים: "כל שבוע יהיו כאלה שישחקו יותר וישחקו פחות. נוצ'יוני לא שיחק, הילד שקלע 30 נקודות בברזיל, הייתי צריך להגיב לאופציות שקורות על המגרש. היינו צריכים לתת מנוחה לווימס וגאודלוק. כל אחד שיבין משהו, אני יודע מה הבעיות שיש לנו. אני צריך לפתור עם הסגל שיש, אנחנו דקה אחרי משחק ולכל קבוצה יש בעיות. אני יודע אותן, זה היופי בעסק הזה - להביא פתרונות. יש הרבה דברים שהם מולדים, אבל לכל דבר יש פתרון".

קולטון אייברסון אמר לוואלה! ספורט: "ריאל קבוצה טובה, חבל שהפסדנו. היינו צריכים להיות הרבה יותר פיזיים מולם. יש לנו עוד משחקים חשובים וחייבים להיות אינטנסיביים בהגנה, בכל משחק ובכל רגע, כי כרגע לא השגנו ניצחונות ביורוליג".

סוני ווימס אמר: "המחצית השנייה הייתה טובה יותר, אבל ההגנה שלנו עדיין לא טובה. אנחנו רוצים לנצח, אני רוצה לנצח, אבל אנחנו לא יכולים לנצח עם הגנה כזו". אנדרו גאודלוק אמר: "אני מרגיש שאנחנו באותה הרמה כמו הקבוצות האלה. חזרנו בדרך מעודדת מאוד ברבע השלישי, אבל אני עצוב שזה לא הספיק. יש עונה ארוכה לפנינו, ואם נמשיך לשחק כך ולהילחם ביחד, נהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. יוסי ציפקיס
פתיחה רעה ביורוליג. ווימס/יוסי ציפקיס

פאבלו לאסו אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון ועל המחצית הראשונה שלנו. ברבע השלישי לא היינו מספיק חדים כמו במחצית הראשונה. איבדנו כדורים, ומכבי תל אביב חזרו למשחק. היה לנו קשה, הרוטציה עזרה לנו הרבה ואני שמח לנצח כאן. ידענו שנצטרך להזיז את הכדור, ברגעים בהם לא רצנו אז סבלנו. ג'ייסי קארול עשה עבודה טובה, אני שמח כי במקצבים שונים הצלחנו לקלוע 89 נקודות".

בצד המנצח הוסיף ג'ייסי קארול: "אני חושב ששיחקנו טוב מהפתיחה במגרש קשה. המחצית הראשונה הייתה בסימן הגנה, שעבדה טוב מאוד. היה משחק קשה מאוד, ואני שמח שניצחנו. אני חושב שהעומק שלנו עוזר, יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון ביורוליג וברגעים הקשים זה עזר".

סרחיו יול אמר: "שיחקנו במגרש קשה נגד יריבה קשה כמו מכבי, אבל אני חושב שהקבוצה עשתה עבודה טובה חוץ מאשר בפתיחת הרבע השלישי, אז קצת גמגמנו והם מחקו את כל היתרון שהיה לנו. הצלחנו לחזור למשחק ולשחק טוב עד הדקה האחרונה. אנחנו שמחים עם הניצחון החשוב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully