וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "הפועל תל אביב פייבוריטית מולנו. בית"ר? היה לנו קצת מזל"

20.10.2016 / 12:16

בעלי הפועל חיפה השתתף במסע"ת עם הגעתו לארץ: "עד כה ניצחנו בעיקר קבוצות תחתית, אהיה מרוצה אם המאזן יישמר מול קבוצות הצמרת". השחקנים יפנו אליו ויבקשו: "רכוש מכשיר החייאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אני לא רואה בעיות בקבוצה". כץ עם דורה/מערכת וואלה, צילום מסך

אחרי תקופה ארוכה, בעלי הפועל חיפה יואב כץ הגיע לאימון הקבוצה היום (חמישי) בקרית חיים. כץ ערך מסיבת עיתונאים יחד עם הקשר לירן סרדל ודרש בשלומו של הקשר יוסי דורה, הסובל משבר בכתף.

כץ אמר: "כשאתה קוטע רצף של משחק כל שבוע, תמיד יש ירידת מתח. אסור שתהיה ירידת מתח. אני מקווה שבשבוע האחרון המתח הבריא חזר ונביא את זה למשחק בשבת. הפעולות שאנחנו עושים מאחורי הקלעים לא קובעות, מה שקובע זה איך השחקנים משחקים. נעשה כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי שהקבוצה תצליח. אני לא רואה בעיות בקבוצה".

על התבוסה להפועל עפולה במשחק אימון אמר: "היה לנו מזל שהפסדנו במשחק אימון, כי קיבלנו סממן שיש ירידת מתח. זה דבר טבעי. כשאתה משחק כל שבוע ואז שלושה שבועות ללא משחק, יש כזאת. אנחנו צריכים לחזור לקצב הנורמלי".

עוד בנושא

שחקני הפועל חיפה מלינים: בניגוד לתקנון, אין מכשיר החייאה
גיא לוזון: "הפגרה באה לנו בזמן, עניין המשכורות הוא שולי"
ג'ורדי קרויף: "הקשר בין השחקנים לעיתונאים בישראל קרוב מדי"

אדילסון באהיה הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
"הזרים תרמו הרבה". אדילסון בהייה/ברני ארדוב

לקראת הפועל תל אביב אמר הבעלים: "להפועל תל אביב יש שחקנים טובים ומאמן מצוין, הם בהחלט פייבוריטים למשחק הזה. אני מקווה שנתגבר עליהם. ללוזון יש ניסיון באירופה, הוא בחור חכם ואנרגטי. יהיה מאוד קשה איתם. אנחנו עם תשע נקודות מול קבוצות מהחלק התחתון, לא מהחלק העליון. אם המצב היה הפוך הייתי מסכים שאנחנו עדיפים. נגד בית"ר ירושלים השחקנים מאוד השתדלו, אי אפשר להמעיט בזה, אבל היה לנו גם קצת מזל".

על הזרים שהגיעו לקבוצה אמר כץ: "עד היום הזרים תרמו הרבה. לצערנו הייתה פציעה של קוראץ', אבל הם תרמו הרבה. אני מסכים שהעונה עשינו עבודה יסודית, השאלה היא האם היא מספיק יסודית. נחכה 30 מחזורים ונראה את התוצאות. עד עכשיו יש לנו 50 אחוזי הצלחה, שיחקנו בעיקר נגד קבוצות מהחלק התחתון, אני מקווה שהנתון הזה יישמר מול קבוצות הצמרת".

בנושא אחר, אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי שחקני הקבוצה מלינים על היעדר מכשיר החייאה, כמתחייב בחוק, במועדון. שם מסבירים כי מכשיר ההחייאה אמור להימצא על פי החוק בזמן התקהלות של מעל 500 איש ולמד"א יש מכשיר כזה במשחקים. השחקנים מתכוונים לפעול בנושא ולפנות לבעלים באמצעות ההנהלה, מאחר וחלק מקבוצות ליגת העל מחזיקות מכשיר כזה באימונים שלהן. "מדובר בכמה אלפי שקלים בודדים. זה מכשיר להצלת חיים, כמה באחוזים זה מתוך התקציב הכולל של המועדון?", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully