וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הפגרה באה לנו בזמן, עניין המשכורות הוא שולי"

20.10.2016 / 11:15

הפועל תל אביב מתכוננת להפועל חיפה ללא עזרא, סימיץ' וגורובסוב הפצועים. המאמן אמר: "עבדנו על כמה דברים בפגרה. אין שינוי דרסטי, אבל יש שיפור. כולם יקבלו שכר בסופו של דבר"

עריכת וידאו: רן צימט

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק החוץ נגד הפועל חיפה ביום שבת (18:15), בשאיפה להשיג ניצחון ליגה שני העונה. המאמן גיא לוזון אמר היום לפני האימון: "מבחינתי הפגרה באה בזמן כי היה לי זמן מסוים לעבוד על דברים שרציתי לעבוד עליהם, גם בצד הפיזי, גם בצד המנטלי, גם בצד הטקטי. שינוי דרסטי אין, אבל יש שיפור".

לוזון נשאל על הצירוף של מאמן הכושר שלמה ישינובסקי לצוות שלו והאם הוא נבע מאכזבה שלו בנוגע לכושר הגופני של השחקנים והשיב: "כל קבוצה בכדורגל המודרני צריכה כמה שיותר אנשי מקצוע. גם אם יש בעיות כאלו או אחרות, אני משאיר אותן בתוך הבית ולא מדבר עליהן בחוץ".

על נושא השכר אמר המאמן: "זה לא מעניין, מה שחשוב זה להיות ממוקדי מטרה בהפועל חיפה. בסופו של תהליך כולם יקבלו את השכר. מבחינתי זה ממש לא חשוב. אונייה טובעת כשהמים חודרים אליה - תפקידנו הוא שהמים לא יחדרו אלינו ונתרכז ונתרכז בעיקר. השחקנים ואני צריכים לתת את המקסימום במשחק הקרוב והעניין הכספי הוא שולי".

לוזון יחסר במשחק בחיפה את הבלם מרקו סימיץ' שנפצע במשחק של נבחרת מונטנגרו. המאמן עדיין לא החליט מי יחליף אותו במרכז ההגנה, אבל אם זה יהיה אוראל דגני, עופר ורטה יחזור לעמדת המגן הימני. ניקולאס גורובסוב ייעדר בגלל מתיחה במפשעה ולרשימת הנעדרים צריך להוסיף כמובן את חן עזרא, שפרק את הכתף ויחמיץ שישה-שבעה משחקים.

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון. ניב אהרונסון
"תפקידנו הוא למנוע מהמים לחדור לאונייה". לוזון/ניב אהרונסון
שחקן הפועל תל אביב, דסליי טגניה. ניב אהרונסון
דסליי טגניה הצעיר באימון היום/ניב אהרונסון
שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. ניב אהרונסון
עומרי אלטמן בכושר כיבוש טוב לאחרונה/ניב אהרונסון
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון עם שחקני הקבוצה. ניב אהרונסון
לוזון והשחקנים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully