וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה מלינים: בניגוד לתקנון, אין מכשיר החייאה

19.10.2016 / 9:42

תקנון ההתאחדות וחוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים מחייב קבוצות לרכוש את המכשיר, במועדון מציינים שאינם עוברים על החוק ומסתמכים על מד"א. עוד טוענים השחקנים: אין פיזיותרפיסט צמוד

ברני ארדוב

הפועל חיפה אינה מחזיקה במכשיר החייאה (דפיברילטור), כמתחייב בחוק, כך עולה מתוך בדיקה שערך וואלה ספורט. תלונות בעניין הגיעו מכיוון חלק משחקני הקבוצה, הטוענים כי הקבוצה לא מקפידה להחזיק במכשיר החייאה, המחייב את קבוצות ליגת העל לרכוש מכשיר החייאה מציל חיים. יחד עם זאת, נראה כי הפועל חיפה סומכת על סעיף בתקנון, המאפשר לה לא לרכוש את המכשיר אם נוכח באיצטדיון אמבולנס, כמתחייב בחוק, המחזיק מכשיר שכזה. טענת השחקנים נוגעת בעיקר בנוגע להימצאותו של המכשיר באימונים ונובעת לאחר שבחודשים האחרונים עלה העניין במסגרת שיחות עם ההנהלה.

עוד בנושא:

המחאה נמשכת? הקומץ הפיץ שיר נוסף נגד יוסי בניון
גנואה וקליארי רוצות להחתים את מאור בוזגלו בינואר
פטר בוס ייעץ לאלקמאר: כך תעצרו את מכבי תל אביב וטל בן חיים

שחקני הפועל חיפה. ברני ארדוב
מתלוננים. שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

כזכור, עניין מכשיר ההחייאה עלה לכותרות בעקבות המלצת מד"א, שהגיעה על רקע מותו של כדורגל הפועל באר שבע צ'סוואה נסופוואה, באוגוסט 2007. במכבי חיפה, למשל, מחזיקים שני מכשירים כאלה - אחד במחלקת הנוער ואחד עבור הקבוצה הבוגרת. עוד, מלינים השחקנים, הקבוצה לא מחזיקה בפזיותרפיסט קבוע אלא במעסה, שאינו מוסמך להפעיל מכשיר החייאה גם אם יירכש.

על פי התקנון הרפואי של ההתאחדות לכדורגל, קבוצה המקיימת פעילות ספורט באיצטדיון, אשר בו 500 מקומות לפחות, חייבת להחזיק מכשיר החייאה אחד לפחות כהגדרתו בחוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים, התשס"ח - 2008, ולהבטיח כי בעת קיום הפעילות ימצא באיצטדיון אדם אשר הוכשר להפעיל את מכשיר ההחייאה. דובר הפועל חיפה נועם רגב מסר בתגובה: "הפועל חיפה פועלת לפי כל ההנחיות". שלומי ארבייטמן יהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. מהראן לאלה עדיין בספק למשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully