וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נמשכת? הקומץ הפיץ שיר נוסף נגד יוסי בניון

19.10.2016 / 8:00

אחרי הפניה מצד מכבי חיפה לארגון האוהדים, שיר נוסף הולחן והופץ בין חברי המחאה נגד הקפטן לשעבר. במועדון קוראים לקהל לא לקחת חלק בדבר. מולנסטיין שוב ישנה את השיטה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שפנתה אתמול לארגון האוהדים בעקבות שיר שנכתב נגד יוסי בניון, נראה כי למכבי חיפה ישנה עוד הרבה עבודה לפני שתצליח להסיר את קבלת הפנים שמתכנן חלק מהקהל לקפטן לשעבר במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב. כזכור, אתמול טען דובר המועדון דודו בזק כי "השירים הללו הגיעו אלינו. בדקנו את תוכן המלל שאנחנו מגנים ופנינו לארגון האוהדים הגדול שטען כי השיר הזה לא שייך לארגון והם אינם מתכוונים לעשות בו שימוש. ככל שאנחנו מבינים, מדובר באוהד שכתב את השיר הזה והפיץ אותו ברשת", אולם מאוחר יותר, לאחר שנראה היה שאותם אוהדים יסירו מספר שורות מהשיר, מתברר כי הקומץ הלחין שיר אחר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה פנתה לארגון האוהדים בעקבות שיר שנכתב נגד יוסי בניון
גנואה וקליארי רוצות להחתים את מאור בוזגלו בינואר
פטר בוס ייעץ לאלקמאר: כך תעצרו את מכבי תל אביב וטל בן חיים

יוסי בניון מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
שיר נוסף. בניון/ברני ארדוב

השיר, שכבר הולחן והגיע לוואלה! ספורט, כולל התבטאויות קשות שהופנו נגד משפחתו של השחקן ובמועדון עושים מאמץ על מנת שרוב האוהדים לא ייקחו חלק בדבר. "אי אפשר לשלוט על 30 אלף אוהדים ולדעת מי בדיוק עומד מאחורי המחאה הזאת. רוב הקהל לא משתתף במשחק הזה, אין טעם לגנות שחקן יריב", אמרו אתמול במועדון. אגב, אתמול אזלו כל הכרטיסים למשחק לאחר שבמועדון ערכו הגרלה בין רוכשי המנויים.

בנוגע להרכב שיפתח במשחק, רנה מולנסטיין עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין, אולם נראה שאלירן עטר בהחלט בתמונת הרכב. אתמול תורגל השחקן כחלוץ תשע במקום גליינור פלט, כך שנראה שלעובדה שרוקאביציה היה חולה ולא התאמן אין קשר להחלטה של המאמן. מי שתורגל במקומו היה איסמעיל ריאן, כשגילי ורמוט יתופקד כנראה באגף ימין. אם מולנסטיין אכן יפתח עם רביעייה קדמית שכוללת את עטר, ורמוט, קהת וריאן, כך על פי התרגול, המשמעות היא שהשיטה שוב תשתנה.

בינתיים, קבוצת הנוער שנחתה בבלארוס שלשום ערכה אתמול את האימון המסכם תחת מזג אוויר קשה (מינוס 2 מעלות), לקראת המשחק הערב (19:00) מול סוליגורסק. מדובר במשחק הגומלין (כזכור, 5:0 לירוקים במשחק הראשון) במסגרת הסיבוב הראשון במסלול ליגת האלופות לנוער. חיפה עשויה להתמודד בשלב הבא מול דינמו מוסקבה, שמחזיקה ביתרון של שני שערים על גבאלה האזרית מהמשחק הראשון בניהן. שמוליק חנין: "לא נזלזל לרגע בקבוצה מארחת. למרות התוצאה במשחק הראשון, הם ירצו להוכיח שמה שקרה בחיפה לא משקף את היכולת האמיתית שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
המחאה נמשכת? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully