וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לארגון האוהדים בעקבות שיר שנכתב נגד יוסי בניון

18.10.2016 / 20:10

האוהדים פרסמו שיר שרץ ברשת, בארגון הכחישו שנכתב מטעמם. דובר המועדון: "אין צורך באנרגיות שמנותבות כלפי שחקן יריב". עטר תורגל במקום רוקאביציה, גם ריאן עשוי לפתוח מול מכבי ת"א

ברני ארדוב

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אוהדי מכבי חיפה כתבו שיר בגנותו של הקפטן לשעבר יוסי בניון, בעקבותיו ערך המועדון בדיקה עם ראשי ארגון האוהדים שהכחיש כי כתב את השיר. מילות השיר הגיעו היום (שלישי) לראשי המועדון, וכללו מילים קשות כלפי בניון. בעקבות המידע שהגיע, מכבי חיפה פנתה לראשי ארגון האוהדים ושם כאמור הכחישו את העניין. כזכור, בניון עזב את מכבי חיפה בצל סאגה ארוכה מול קומץ מאוהדי הקבוצה, שבחרו לשיר בגנותו של השחקן. שיאו של העימות הוליד פגישה בין בניון לאחד האוהדים במטרה ליצור רגיעה בעניין, אך גם לאחר הפגישה הזאת המתיחות בין בניון והאוהדים לא פסקה. לאחר גמר הגביע, הודיע בניון כי הוא עוזב רשמית את מכבי חיפה והצטרף למכבי תל אביב.

דובר המועדון דודו בזק מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "השירים הללו הגיעו אלינו. בדקנו את תוכן המלל שאנחנו מגנים ופנינו לארגון האוהדים הגדול (הקופים הירוקים, א"י), שטען כי השיר הזה לא שייך לארגון והם לא מתכוונים לעשות בו שימוש. ככל שאנחנו מבינים, מדובר באוהד שכתב את השיר הזה והפיץ אותו ברשת. לא צריך לתת לשיר הזה במה, אלא להוקיע מקרים כאלה. אנחנו קוראים לקהל האוהדים שיגיע למשחק הזה, להשקיע את האנרגיה שלהם בלדחוף את השחקנים. אין צורך באנרגיות שמנותבות כלפי שחקן יריב".

יוסי בניון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כיצד יתקבל? בניון/ברני ארדוב

במכבי חיפה מקווים שאוהד לויטה יהיה כשיר עד אחרי פגרת הנבחרת, שתשחק מול אלבניה ב-12 בנובמבר. כפי שפרסמנו ביום שישי, השוער ייעדר שלושה שבועות לפחות לפני שיוכל לחזור למגרשים, וזאת על אף העובדה שמכבי חיפה הודיעה כי ישוב לאחר שלושה שבועות מאז הפציעה. על פי ההערכה הזאת, לויטה היה אמור לחזור לאימונים בסוף השבוע הזה ולכן היה בספק למשחק מול מכבי תל אביב, אולם על פי המצב כרגע ייתכן שיהיה כשיר רק למשחק מול הפועל כפר סבא, לאחר הפגרה. עומרי גלזר, שמקבל גיבוי רחב מהצוות המקצועי, יפתח כמובן בין הקורות.

היום תורגל הרכב לקראת המשחק ובו ערך רנה מולנסטיין שינוי: ניקיטה רוקאביציה איבד את מקומו לטובת אלירן עטר, אך נראה כי ההולנדי עדיין מתלבט. עבור עטר זו יכולה להיות בכורה בהרכב לראשונה מאז אפריל. רוקאביציה החולה לא השתתף באימון, אך אין לכך קשר לתרגול של עטר.

במהלך האימון מולנסטיין אף החליף בין גליינור פלט לאיסמעיל ריאן והוא שוקל לפתוח עם האחרון ברביעייה הקדמית שתכלול כאמור גם את גילי ורמוט, אלירן עטר ורועי קהת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עומר צלישר (מימין), הייטור שחקני עירוני קרית שמונה מול שובל גוזלן, אלירן עטר שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
סוף סוף חוזר. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה מנהלת משא ומתן עם דקל קינן על הארכת חוזה, וזאת עשויה להיות העונה האחרונה שלו בירוק. על פי התכנון של חלק מראשי המועדון, אם קינן אכן יחתום על חוזה חדש, הוא עשוי לפרוש או לסיים את דרכו במועדון מעט לפני גיל 34. "דקל הוא סמל במכבי חיפה. נשב ונחליט יחד מה עושים", הסביר בשבוע שעבר גורם במועדון. כרגע אין החלטה בעניין ובחיפה טוענים כי המשא ומתן עשוי להסתיים רק בחצי השני של העונה.

עטאא ג'אבר עורך אימונים מלאים והתגבר לחלוטין על הפציעה. כעת הוא ממתין להזדמנות ממולנסטיין. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי הקשר שוחח עם המאמן בנוגע למעמדו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully