וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ עם דקל קינן, ימשיך לעונה נוספת ואחרונה?

11.9.2016 / 6:37

הבלם עשוי לחתום לעונה נוספת לאחר פגישה עם נציגיו. ביקורת בקבוצה: "מולנסטיין רוצה שנשחק מהר, זה לא מה שקורה". סוכנו של ז'אורז'יניו: "ינואר? יש הצעות מחו"ל, חיפה באה בחשבון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה סיכמה עם גילי ורמוט שחוזהו בקבוצה יוארך אם יפתח ברוב המשחקים העונה בליגה. במועדון אישרו את הידיעה לוואלה! ספורט. "עד לפני שבוע היה נראה שורמוט לא יהיה בקבוצה, אבל היום הוא הוכיח כמה התגעגענו לשחקן הזה כשהוא רעב ורוצה להצליח", אמרו בחיפה. שחקן נוסף שעשוי להמשיך בעונה הבאה הוא דקל קינן. חיפה פתחה במגעים עם נציגיו לצורך הארכת החוזה בעונה נוספת, ובשבועות הקרובים אמורה להתקיים פגישה בעניין. ייתכן וזו תהיה העונה האחרונה של קינן, שהשבוע יחגוג יום הולדת 32, במדים הירוקים.

מלבד ורמוט ורועי קהת, במועדון התקשו לשבח את היכולת של השחקנים האחרים במשחק מול בני יהודה. "הנעת הכדור לא מספיק טובה, בעיקר במחצית הראשונה, זה לא מה שרנה דורש מאיתנו. הוא רוצה שנשחק בקצב גבוה, שנניע כדור מהר. שנעביר כדורים מאגף לאגף בצורה מדויקת ויעילה. אני לא בטוח שזאת עונה שצריך לדבר בה על מטרות. אם רוצים לבנות כאן משהו לטווח ארוך, צריכים להסתכל על דברים אחרים: שיתוף צעירים ובניה נכונה", אמר אחד השחקנים בסיום. מולנסטיין רוצה להרבות בשיתוף שחקני נוער העונה. אתמול הצטרף מוחמד עוואד הצעיר לרשימה הזאת ונראה כי יזכה לדקות גם במחזורים הקרובים. אלירן עטר אמור לחזור למגרשים בתוך שלושה שבועות.

מריו מוסא וגארי קגלמאכר לא הציגו יכולת משכנעת, בחיפה טוענים כי הקרואטי זקוק לעוד זמן כדי להתאקלם. קגלמאכר לא הרשים גם בעמדת המגן וייתכן שיחזור לשחק בעמדת הקישור, כשאייל משומר ישוב לעמדת המגן הימני לאחר שיבריא. בכלל, בחיפה הייתה ביקורת רבה על משחק ההגנה. "את רבע השעה הראשונה התחלנו טוב ואם היינו כובשים הכול היה אחרת, אבל במחצית השנייה היינו יותר דומיננטיים והשווינו", אמר גילי ורמוט, שהצהיר לאחר המשחק שהוא שמח שנשאר בקבוצה. "יש לנו דברים לעבוד עליהם, להיות יותר מאורגנים ופחות חשופים. מועדון כמו מכבי חיפה עם אוהדים ומסורת כל עונה רוצה תארים, אבל זו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים וצוות אימון חדש. זה ייקח זמן, אבל רואים שיש כיוון ויש סיבות להיות אופטימיים".

חיפה ממשיכה לעקוב אחרי ז'אורז'יניו מבני סכנין. סוכנו איתן מזרחי אמר: "ז'אורז'יניו מתעסק כרגע במה שהוא טוב, במגרש. מבחינתו הוא מקצוען ויעשה את הטוב ביותר, למרות שזה נכון שהוא רצה להגיע למכבי חיפה. כרגע הוא נשאר עד ינואר בסכנין. מה יקרה בינואר? הדברים פתוחים, כשיגיע המועד כולם יידעו לאן הוא יעבור. יש הצעות מחו"ל, וזה יכול להתפתח לכיוונים האלה. ברור שגם מכבי חיפה באה בחשבון".

עוד בנושא:

חלוקת נקודות במושבה: בני יהודה ומכבי חיפה סיימו ב-1:1
רנה מולנסטיין: "ספגנו כתוצאה מעבודת הגנה עלובה שלנו"

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"הוא הוכיח כמה התגעגענו לשחקן הזה כשהוא רעב ורוצה להצליח". ורמוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully