וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "ספגנו כתוצאה מעבודת הגנה עלובה שלנו"

מאמן מכבי חיפה מתח ביקורת על ההגנה בסיום, אך הבטיח אחרי התיקו מול בני יהודה: "אנחנו בתהליך, ניראה טוב יותר בעתיד". ורמוט: "החלטתי שאני נשאר ונלחם". בנאדו: "הבכנו אותם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 באצטדיון המושבה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הקבוצה של אריק בנאדו הייתה טובה במחצית הראשונה ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-38 משערו של דניאל אביטל הצעיר, ואילו הקבוצה של רנה מולנסטיין השוותה בדקה ה-58 מפנדל של ניקיטה רוקאביציה אחרי שגילי ורמוט הוכשל ברחבה. בני יהודה עם שתי נקודות בלבד אחרי שלושה מחזורים, למכבי חיפה יש ארבע נקודות ורק שני שערי זכות.

עוד בנושא:

חלוקת נקודות במושבה: בני יהודה ומכבי חיפה סיימו ב-1:1

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא עוזבים מקום כזה כל כך מהר. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה: "אני לא חושב ששיחקנו טוב כמו שקיוויתי, אם כי פתחנו טוב והיה חסר לנו מזל עם הנגיחה למשקוף. לאחר מכן היו לנו עליות וירידות ביכולת, וספגנו שער כתוצאה מעבודת הגנה עלובה שלנו. אני חושב שהתגובה שלנו במחצית השנייה הייתה פנטסטית, היינו ראויים לשוויון אחרי לא מעט ניסיונות. השוער שלהם היה מצוין. אני מרוצה שהצלחנו להשיג נקודה כי במשחק כזה גם יכולנו לצאת בלי כלום אחרי שהיינו חשופים במתפרצות. במחצית השנייה ההגנה שלנו הייתה יותר טובה. אנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית, ונצטרך לדעת לנצל את המצבים שלנו. אנחנו בעיצומו של תהליך, יש הרבה על מה לעבוד, אבל אני רואה שהקבוצה עובדת קשה ומתקדמת. אני בטוח שבעתיד ניראה טוב יותר".

גילי ורמוט, שסחט את הפנדל שהוביל לשוויון: "השבוע האחרון היה לי קצת הפכפך כזה, הרבה מחשבות, חוץ מזה שבתקשורת תמיד מנפחים ואוהבים לעשות עניין. אני שמח שחזרתי מהר לעניינים, לא עוזבים מקום כזה כל כך מהר. בשבועיים הראשונים הייתי מחוץ לסגל, אבל החלטתי שאני נשאר ונלחם וידעתי בסוף שאני אראה מה אני שווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריק בנאדו מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
רוצה יותר נקודות ופחות מחמאות. אריק בנאדו/יוסי ציפקיס

אריק בנאדו, מאמן בני יהודה שפגש לראשונה כמאמן את קבוצתו לשעבר: "הבכנו את מכבי חיפה במקומות שרצינו לעשות את זה והיינו שווים שניים-שלושה שערים במחצית הראשונה. לאחר מכן הלכנו אחורה מדי, מכבי חיפה לחצה אותנו וניצלה את הטעות של הפנדל. הם הגיעו ליותר מצבים, אבל בגדול באנו לנצח, האמנו וחבל שלא עשינו. יחסית לאיך שהמשחק התפתח, התוצאה בסדר. אנחנו עם הפנים קדימה, נרצה לצבור יותר נקודות ופחות מחמאות בהמשך. עבדנו חזק מאוד בפגרה, עברנו סוג של זעזוע עם שחרור של ארבעה שחקנים והבאנו שחקנים מנוסים שישדרגו אותנו. הם מסוגלים להרבה יותר ויתרמו לנו בהמשך. אנחנו מסוגלים לשחק כדורגל חיובי ולהביא תוצאות יותר טובות. מה צריך לשנות? לשים את הכדור ברשת, את זה אנחנו חייבים לעשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully