וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ו: "שתיתי לפני משחקים ואימונים, מהבוקר עד הרגע שבו הייתי נרדם"

אקס מנצ'סטר סיטי ונבחרת ברזיל חשף: "האלכוהול גרם לי לעשות דברים שאני מתחרט עליהם עד היום, כל מה שעניין אותי זה הדרינק הבא. ביליתי בפאבים, התעסקתי בלשתות במקום בכדורגל"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: פפ גווארדיולה מדבר לקראת ברצלונה

ב-2008 מנצ'סר סיטי הייתה בטוחה שהיא שמה את היד על אחד השמות המבטיחים ביותר של הכדורגל הברזילאי, שנכלל גם בסגל הסלסאו. התכולים שילמו לצסק"א מוסקבה 19 מיליון ליש"ט עבור ז'ו, מה שהפך לשיא מועדון (זמני) עבור סיטי והבטיח רבות. החלוץ רשם שש הופעות בעונה הראשונה, ובמהלך 2009 הושאל לאברטון. משם הוא הספיק לנסות לשקם את הקריירה בגלאטסראיי, אינטרנסיונל ואתלטיקו מיניירו. גם התקופות באיחוד האמירויות וסין לא הזניקו את הקרייירה של החלוץ המאכזב.

עוד בנושא:

משלושה יבוא אחד: מוריניו הציג לראשי מנצ'סטר יונייטד מועמדים לחיזוק
אשתו של איקרדי: "למאורו יש הרבה הצעות, אינטר לא מוכנה להקשיב"
בברצלונה חגגו: "המשחק הגדול בעולם", פפ: "לא דיברתי עם מסי וסוארס"

חלוץ מנצ'סטר סיטי ז'ו. GettyImages
רק רוצה לשתות. ז'ו/GettyImages

היום (רביעי) בחר ז'ו להעניק ראיון לתקשורת הברזילאית בו חשף: "הייתי שותה לפני משחקים, שותה לפני אימונים. מצאתי את עצמי במקום שלא האמנתי שאגיע אליו. האלכוהול גרם לי לעשות דברים שלא רציתי לעשות ואני מתחרט עליהם עד היום. הייתי שותה מהבוקר עד שהייתי נרדם לפנות בוקר, כל מה שעניין אותי זה הדרינק הבא. ביקרתי כל הזמן בפאבים, התעסקתי בזה יותר מאשר בכדורגל".

הברזילאי הסביר: "עד שנעצרתי לא הבנתי מה אני עושה לקריירה והחיים שלי. רק אז הצלחתי להבין כמה המצב שלי היה קשה. אחרי כמה ימים חזרתי לשתות בבית, המשקה היה נקודת המפלט שלי מהחיים. היום אני שמח להגיד שזה מאחוריי, אני כבר יותר משנה ללא אלכוהול ונקי במאת האחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully