וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: אדאמס כיכב בניצחון אוקלהומה סיטי, ארבע נקודות ללילארד בהפסד פורטלנד

הסנטר חזר מפציעה וסיפק את הסחורה עם 20 נקודות ו-11 כדורים חוזרים ב-94:112 על מינסוטה, ווסטברוק השווה שיא מהעונה הקודמת. צ'נדלר ובארטון להטו ב-97:106 של דנבר, הפסד רביעי לאורלנדו

AP

שמונה ימים לפתיחת עונת ה-NBA והקבוצות ממשיכות לחמם מנועים במשחקי קדם העונה. הלילה (בין ראשון לשני) התקיימו שלושה כאלה כאשר במוקד ניצב הפרויקט של אוקלהומה סיטי בעידן שאחרי קווין דוראנט. OKC גברה 94:112 על מינסוטה המוכשרת. סטיבן אדאמס התאושש מהפציעה מול ריאל מדריד ורשם הופעה מרשימה עם 20 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 חסימות וחטיפה אחת ב-23 דקות. ראסל ווסטברוק כיכב עם 26, 10 אסיסטים, שלושה כדורים חוזרים ואפילו לא איבד כדור אחד - נתון חסר תקדים אותו הצליח לשחזר רק פעם אחת בעונה הקודמת, ב-31 דקות, לראשונה בתקופת ההכנה. בילי דונובן שיחק לראשונה בסגל מלא כאשר ניקולה פקוביץ' נעדר אצל הטימברוולבס. תום ת'יבודו ראה את הבחורים נשארים צמודים לאורך ארבעת הרבעים, אך הם עם מאזן של 3:2 בקדם העונה דווקא אחרי הופעה טובה מול מיאמי. ווסטברוק התרגש מהחזרה של הסנטר בסיום וסיפר: "ככה זה ששחקן בוגר כמו סטיבן משחק, זה כל מה שיש לי לומר - הוא שיחק כמו שחקן בוגר".

עוד בנושא:

זה רק נראה יקר: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של פורטלנד בלייזרס
פופוביץ': "גולדן סטייט היא אנומליה, לשחק בלי גבוהים זה מטופש"

סטיבן אדאמס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
גם ווסטברוק מרוצה. אדאמס/GettyImages

פורטלנד ספגה הפסד במשחק הבית האחרון בהכנה, 106:97, מול דנבר. דמיאן לילארד התקשה לאפס את הידית בשני הרבעים הראשונים ועם 1 מ-10 מהשדה, סיים עם ארבע נקודות בלבד. בלעדיו, אל פארוק אמינו (18 נקודות) וסי. ג'י מאלקום (20 נקודות) הובילו את הבלייזרס. דווקא אחרי שלושה משחקים מותחים בהכנה, פורטלנד לא הצליחה להישאר קרובה לנאגטס, וברבע האחרון בעיקר שיחקו שחקני הספסל של המארחת. וילסון צ'נדלר (18 נקודות), ויל בארטון (17 נקודות) וג'מאל מורי (15 נקודות) הובילו את דנבר.

פול מילסאפ וטים הארדווי ג'וניור להטו עם 19 כ"א ב-98:105 של אטלנטה אצל אורלנדו. מילסאפ הרשים עם 7 מ-12 מהשדה, תשעה כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים כאשר ההוקס עלו למאזן של 2:3 בהכנה. המג'יק, שספגו הפסד רביעי בקדם העונה, זכו להופעה יעילה מצדו של סרג' איבקה (25 נקודות) כאשר איבן פורנייה הוסיף 22.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. GettyImages
פושר. לילארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully