וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון ניצחה 1:3 את ברנלי עם שלישייה ב-14 דקות

הקדושים כבר עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. צ'רלי אוסטין (52 ו-66 בפנדל) ונתן רדמונד (60) חגגו, סם ווקס רק צימק. שער אדיר של הולבאס העניק 0:1 לווטפורד על מידלסברו

שחקני סאות'המפטון חוגגים. רויטרס
בדרך למעלה. סאות'המפטון חוגגת/רויטרס

אחרי המעידה של מנצ'סטר סיטי מול אברטון, המחזור השמיני בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם עוד תוצאה מאכזבת עבור מידלסברו. הקבוצה של אייטור קראנקה נכנעה 1:0 מול ווטפורד, מה שהפך להפסד הרביעי שלהם העונה. אחרי מחצית ראשונה מאכזבת, חוסה הולבאס לקח אחריות עבור האורחת ועם פגז לחיבורים בדקה ה-54, סידר לוולטר מצארי ניצחון שלישי העונה והעלה את מאזן הנקודות ל-11. מדובר בשער שני של המגן היווני בן ה-32.

העולה החדשה ניסתה להציל נקודה, אך הצרעות שמרו על שער נקי ואף היו קרובים להכפיל את התוצאה לקראת הסיום. קראנקה עם משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון, והקבוצה שלו מסובכת בתחתית כאשר היא מדורגת במקום ה-17 עם שש נקודות בלבד. במחזור הבא מידלסברו תתארח אצל ארסנל, ווטפורד תקווה להמשיך את המגמה החיובית אצל סוונסי.

סאות'המפטון - ברנלי 1:3

הקדושים פתחו את העונה עם שתי נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים אך ניצחון על ספרטה פראג בליגה האירופית הוציא אותם לדרך חדשה ומאז הם עם 10 מ-12 הנקודות האפשריות האחרונות. צ'ארלי אוסטין חגג עם צמד (52, ו-66 בפנדל) ובתווך נתן רדמונד הרשית (60), סם ווקס רק צימק מהנקודה הלבנה עבור ברנלי החלשה, שכבשה רק שישה שערי ליגה עד כה.


עוד בנושא:

המאפיה הציעה לשבור את רגליו של איקרדי, אוהדי אינטר במתקפה נגד הקפטן
תסביך הפנדלים של אגוארו: מה גורם לכוכב סיטי להחמיץ שוב ושוב?

שחקן ווטפורד חוסה הולבאס. GettyImages
ביצוע אדיר. הולבאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully